کد خبر : 16660 / /
/

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در نرخ ۵۰۳ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی ۱۴۰۱ به ۳۸۶ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو گران شد. قیمت خودرو امروز با تغییراتی همراه شده است. قیمت خودرو پراید ۱۱۱ به ۲۰۵ میلیون تومان رسید. قیمت خودرو  ۲۰۶ تیپ دو به نرخ ۳۱۲ میلیون رسید. جزئیات قیمت خودرو را در این خبر بخوانید. 

قیمت خودرو امروز 15 اردیبهشت

نرخ خودرو صفر داخلی در روز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ با توجه به آمارها و نرخ روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به ۲۰۵ میلیون تومان رسید.

 قیمت این خودرو پرطرفدار به ۳۵۰ میلیون تومان رسید

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۶ میلیون تومان رسید.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ هم‌اکنون در نرخ ۵۰۳ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی ۱۴۰۱ به ۳۸۶ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به ۲۱۴ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به نرخ ۳۱۲ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج در بازار کشور به ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

خودرو پژو پارس اتوماتیک نیز به ۴۴۵ میلیون تومان رسید.

اما خودروی تارا اتوماتیک به نرخ ۵۸۷ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو

رئیس کمیته صنعت مجلس شورای اسلامی گفت

ضوابط واردات خودرو در اختیار دولت است

رئیس کمیته صنعت مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم از زمانی که روی کار آمد، موضوع ساماندهی صنعت خودرو را پیگیری کرد و لازم است برای رفع مشکل این صنعت، واردات انجام شود.

قیمت خودرو| ضوابط واردات خودرو در اختیار دولت است

رضا تقی‌پور درباره وضعیت صنعت خودرو، اظهار کرد: مجلس یازدهم از زمانی که روی کار آمد، موضوع ساماندهی صنعت خودرو را پیگیری کرد و مصوبه‌ای را در این زمینه به تصویب رساند.

وی بیان کرد: مشکل اساسی خودرو در کشور ما این است که عرضه بسیار کم است و با تقاضای بالای مردم تناسب ندارد. این مسئله التهاب زیادی را در بازار خودرو ایجاد کرده است.

رئیس کمیته صنعت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قاعدتا نگاه و اولویت ما این است که در وهله اول تولید داخلی مورد حمایت قرار گیرد، اما تولید داخلی خودرو پاسخگوی نیاز جامعه نیست و باید واردات انجام شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس در طرح ساماندهی صنعت خودرو شرایطی را برای واردات خودرو مشخص کرد. حرف ما این است که واردات خودرو باید به صورت موقت و کاملاً کنترل شده توسط دولت انجام شود.

تقی‌پور گفت: برخی افراد می‌گویند که واردات خودرو فقط به نفع افراد ثروتمند است و از آنجایی که فقط خودروهای لوکس وارد کشور می‌شود، افراد پولدار می‌توانند این خودروها را خریداری کنند.

وی تاکید کرد: ما نحوه و ضوابط واردات خودرو را در اختیار دولت گذاشتیم و دولت می‌تواند نوع خودروهای وارداتی و همچنین تعداد خودروهای وارداتی را مشخص کند.

رئیس کمیته صنعت مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بهتر است خودروهایی وارد کشور شود که تا حدودی در سطح خودروهای داخلی باشد و منجر به رقابت خودروهای داخلی و خارجی شود.

قیمت محصولات سایپا 12 اردیبهشت 1401 + جدول

کدخبر: 492596۱۴۰۱/۰۲/۱۲ - ۱۸:۳۹

اقتصادنیوز: بر اساس آخرین قیمت تعدادی از محصولات سایپا، فقط قیمت یک خودرو از محصولات شرکت خودروسازی سایپا امروز دوشنبه 12 اردیبهشت ماه 1401 افزایش یافت.

قیمت محصولات سایپا 12 اردیبهشت 1401 + جدول

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، امروز دوشنبه 12 اردیبهشت 1401 از محصولات سایپا قیمت شاهین مدل (1400) و (1401) نسبت به روز گشته افزایش یافت.

بر اساس آخرین قیمت تعدادی از محصولات سایپا: قیمت پراید 151 صفر کیلومتر 178 میلیون تومان، تیبا 2 صفر کیلومتر 210 میلیون تومان، تیبا صندوقدار SX صفر کیلومتر 194 میلیون تومان، ساینا دنده ای EX صفر کیلومتر  214 میلیون تومان و کوییک اتوماتیک پلاس صفر کیلومتر 330 میلیون تومان است.

10 خودروی پرفروش گران شد

قیمت 10 خودروی پرفروش امروز گران شد. قیمت پراید ۱۱۱ امروز به ۲۰۵ میلیون تومان رسید و تارا دنده‌ای به قیمت ۴۵۰ میلیون تومان معامله شد.

10 خودروی پرفروش گران شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، قیمت سمند LX امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت با دو میلیون تومان افزایش به ۲۸۸ میلیون تومان و قیمت سمند EF۷ با سه میلیون تومان افزایش به ۳۳۱ میلیون تومان رسید. پژو پارس هم امروز افزایش قیمتی سه میلیون تومانی را تجربه کرد و به ۳۰۵ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۷ دنده‌ای با چهار میلیون تومان افزایش امروز ۳۹۵ میلیون تومان و رانا LX با دو میلیون تومان افزایش ۳۵۵ میلیون تومان بود. تارا دنده‌ای امروز پنج میلیون تومان گران‌تر از دیروز بود و ۴۵۰ میلیون تومان به فروش رسید.

افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران منتفی می شود؟

قیمت پراید ۱۱۱ امروز سه میلیون تومان افزایش یافت و به ۲۰۵ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ امروز ۱۸۳ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ امروز ۱۷۹ میلیون تومان به فروش رسید. تیبا یک میبلیون تومان گران شد و به ۱۹۸ میلیون تومان رسید. تیبا دو پلاس هم با نرخ افزایش مشابه به ۲۱۴ میلیون تومان رسید. کوئیک دنده‌ای دو میلیون تومان ارزانتر از دیروز بودو به ۲۲۳ میلیون تومان رسید و کوئیک اتوماتیک پلاس با دو میلیون تومان افزایش امروز ۳۲۹ میلیون تومان بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.