کد خبر : 16715 / /
/

عکس جدید مهران غفوریان را مشاهده می کنید.

مهران غفوریان عکسی با همسر و فرزندش منتشر کرد. مهران غفوریان مدتی پیش عمل جراحی قلب داشت. مهران غفوریان یک دختر دارد. مهران غفوریان با سریال های طنز مشهور شد. عکس جدید مهران غفوریان را مشاهده می کنید.

مهران غفوریان

زندگینامه مهران غفوریان و همسرش(Mehran Ghafourian)

نام اصلی : مهران غفوریان

متولد : 3 شهریور 1353 تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر

مدرک تحصیلی : لیسانس نقاشی

سالهای فعالیت :

والدین : خسرو غفوریان

برادر : مهدی غفوریان

قد : 1.71 متر

همسر : آرزو غفوریان

فرزندان : هانا غفوریان

مهران غفوریان

 مهران غفوریان متولد چه سالی است؟

مهران غفوریان متولد 3 شهریور 1353 در تهران هنرپیشه ، کارگردان فیلم ، کمدین و فیلم نامه نویس اهل ایران است.

مهران غفوریان بازیگر ، کارگردان ، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

خانواده مهران غفوریان

فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد است ، پدرش ناخدای نیروی دریایی تهرانی تبار و مادرش معلم اهل تبریز بود تنها یک برادر موزیسین بزرگتر از خود بنام مهدی دارد.

  برادر مهدی غفوریان

برادرم مهدی نیز که 5 سال از من بزرگ تر است ، تحصیلات دانشگاهی اش را در رشته موسیقی انجام داده در کل اهالی خانه ما به جز مادرم هنری هستند.

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان

آغاز بازیگری مهران غفوریان

در سال چهارم هنرستان بودم که تست بازیگری را برای برنامه آیتمی 39 به پیشنهاد دوستم دادم ، تست اولم با بیژن بنفشه خواه بود ، ازکارهای آقای داریوش کاردان بود حسین رفیعی ، کیهان ملکی ، علی سلیمانی و من از همان جا کارمان را شروع کردیم.

کارگردانی و بازیگری های چشم گیر مهران غفوریان

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف ، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد ، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم ، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع ، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

مهران غفوریان

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار ، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

بهروز خالی بند زیر آسمان شهر

برنامه های نوروز 75 و گلهای 76 در شناخته شدن وی در آن سال ها نقش بسزایی داشت ، اما حضورش در سریال زیر آسمان شهر در سال 1380 بعنوان کارگردانی و بازیگر موجب شهرتش شد.

او در آن سال ها به بهروز خالی بند معروف شده بود.

ورزش کار بودن مهران غفوریان

وقتی صحبت از هیکل مهران غفوریان به میان می آید طبیعی است که ذهن مردم معطوف موارد خاصی شود و برایشان عجیب باشد که چطوری مهران غفوریان با این وزن در کاراته و رشته های رزمی فعالیت می کند اما واقعا این طور می باشد مهران غفوریان در رشته های رزمی با برادرش فعال بوده است.

فوت پدربزرگوار مهران غفوریان

پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال 1372 فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او 5 سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.

مهران غفوریان

ازدواج و همسر مهران غفوریان

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 با دختری به نام آرزو ازدواج کرد ، حاصل این ازدواج یک دختر به نام هانا متولد بهمن 1397 است.

نحوه آشنایی

در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و جالب این که خودش اصلا مرا نشناخت و بعدا بود که فهمید مهران غفوریانم!

همسرش آرزو نیز طراح مد و لباس است و او را در کارهای هنری کمک می کند.

سیگاریم

خیلی وقته تصمیم گرفتم ترک کنم اما هنوز کامل ترک نکردم ولی سیگار کشیدن را خیلی کم کردم. هرچند که فکر میکنم کسی نمیدانست که سیگار میکشم و الان همه فهمیدند.

خنداننده برتر شبکه نسیم

رامبد جوان بین کمدین های خندوانه مسابقات استندآپ کمدی اجرا نمود که در مرحله نهایی مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله توانستند به صورت مشترک به رتبه اول دست پیدا کنند.

دوستان صمیمی

در انتخاب دوستانم خیلی تحقیق می کنم ، سعی می کنم افرادی را به عنوان دوست انتخاب کنم که از طرفشان لطمه نخورم و روند زندگی ام را مختل نکنند .

سعید آقاخانی ، محمدرضا گلزار ، یوسف تیموری ، امین حیایی ، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی من هستند.

سخت گیر در انتخاب غذا

مهران غفوریان با توجه به اینکه به هیکل او می خورد که به هیچ غذایی دست رد نمی زد اما با حضور در برنامه شام ایرانی این را ثابت نمود که بسیار سخت گیر در انتخاب غذا می باشد و برایش ریزه کاری های بسیاری مهم می باشد.

53 کیلو کاهش وزن!

من 53 کیلو لاغر کردم ولی خیلی ها از من میپرسن که چکار کردید، معدتونو کوچیک کردید؟ رودتونو درآوردید؟ دهنتونو بستید؟

فیلم شناسی مهران غفوریان

کارهای سینمایی مهران غفوریان

1397 : ما همه با هم هستیم (کمال تبریزی)

1396 : داش آکل (محمد عرب)

1396 : خالتور (آرش معیریان)

1396 : ما خیلی باحالیم (بهمن گودرزی)

1395 : آس و پاس (آرش معیریان)

1395 : ارادتمند؛ نازنین ، بهاره و تینا (عبدالرضا کاهانی)

1394 : ناردون (فریدون حسن پور)

1394 : 50کیلو آلبالو (مانی حقیقی)

1393 : مجرد 40 ساله (شاهین باباپور)

1392 : کالسکه (آرش معیریان)

1391 : جابه جا (علی توکل نیا)

1389 : پیتزا مخلوط (حسین قاسمی جامی)

1389 : سه نفر روی خط (خسرو ملکان)

1389 : فوتبالی ها (سیامک خواجه وند)

1388 : پرواز مرغابی ها (علی شاه حاتمی)

1388 : حلقه های ازدواج (شاهین باباپور)

1388 : شیر و عسل (آرش معیریان)

1385 : دختر میلیونر (اکبر خامین)

1385 : زن بدلی (مهرداد میرفلاح)

1385 : کلاهی برای باران (مسعود نوابی)

1383 : انتخاب (تورج منصوری)

1383 : شارلاتان (آرش معیریان)

1376 : کلید ازدواج (داود موثقی)

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.