کد خبر : 16801 / /
/

محمود احمدی نژاد در یک نامه تحلیلی پیرامون این تغییرات که خطاب به رئیس جمهور اوکراین نگاشته شده، بر اهمیت مقاومت موثر و تعیین کننده مردم این کشور در ساخت نظام آینده بین الملل به نفع، آزادی، عدالت و صلح تاکید کرد.

محمود احمدی نژاد در نامه ای خطاب به رئیس جمهور اوکراین بر اهمیت مقاومت موثر و تعیین کننده مردم این کشور در ساخت نظام آینده بین الملل به نفع، آزادی، عدالت و صلح تاکید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از کانال تلگرامی دولت بهار، با اوج گیری تغییرات گسترده و  عمیق در جهان و نقش بیداری انسانی عموم ملت ها در این تحولات، محمود احمدی نژاد در یک نامه تحلیلی پیرامون این تغییرات که خطاب به رئیس جمهور اوکراین نگاشته شده، بر اهمیت مقاومت موثر و تعیین کننده مردم این کشور در ساخت نظام آینده بین الملل به نفع، آزادی، عدالت و صلح تاکید کرد.

متن نامه تبیینی و تحلیلی رئیس جمهور دولت های نهم و دهم به ولادیمیر زلنسکی که تحویل سفارت اوکراین در تهران شده است، بعدا منتشر خواهد شد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.