کد خبر : 16802 / /
/

فعلا کار ویژه آقای مورا و اتحادیه اروپا انتقال پیام است و ایشان نقش هماهنگ‌کننده‌ای دارند و فعلا تنها ملاقات قطعی با آقای باقری خواهد بود اما ایشان درخواست ملاقات‌های بیشتری دارند که باید بررسی شود.

خطیب زاده در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد هماهنگ‌کننده برجام دست کشیدن تهران از موضوع سپاه پاسداران است، گفت: به صراحت عرض می‌کنم خطوط تعیین شده که توسط مراکز راهبری و عالی نظام درباره مذاکرات است تا به امروز رعایت شده و به همین خاطر است که امروز در این نقطه قرار داریم.

به گزارش اقتصادنیوز، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در پاسخ به این سوال که آیا انریکه مورا حامل پیامی از ایالات متحده است و چه دیدارهایی در تهران خواهد داشت، گفت: فعلا کار ویژه آقای مورا و اتحادیه اروپا انتقال پیام است و ایشان نقش هماهنگ‌کننده‌ای دارند و فعلا تنها ملاقات قطعی با آقای باقری خواهد بود اما ایشان درخواست ملاقات‌های بیشتری دارند که باید بررسی شود.

جزئیات سفر انریکه مورا به تهران از زبان سخنگوی وزارت خارجه

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد هماهنگ‌کننده برجام دست کشیدن تهران از موضوع سپاه پاسداران است، گفت: به صراحت عرض می‌کنم خطوط تعیین شده که توسط مراکز راهبری و عالی نظام درباره مذاکرات است تا به امروز رعایت شده و به همین خاطر است که امروز در این نقطه قرار داریم. شما اهالی رسانه اجازه ندهید در این بازی طراحی شده برخی در واشنگتن و سرزمین‌های اشغالی قرار بگیرید. آنچه بین آمریکا و ایران وجود دارد را به یک موضوع فرونکاهید.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.