کد خبر : 16820 / /
/

ارز دیجیتال دوج کوین طی روزهای اخیر تحت فشار قابل توجهی از سوی فروشندگان قرار دارد.

همزمان با ریزش بیت کوین شاهد ریزش های سنگین دوج کوین، ارز دیجیتال ایلان ماسک هستیم که خود را پدر دوج معرفی کرده است.

ارز دیجیتال دوج کوین طی روزهای اخیر تحت فشار قابل توجهی از سوی فروشندگان قرار دارد. در حال حاضر، قیمت توکن DOGE بیش از ۸۳ درصد از بالاترین رکورد خود کاهش یافته و مشارکت در بازار آن تقریباً به پایین ترین حد خود رسیده است. با این حال، کف های پایین‌تر ممکن است در حال شکل‌گیری باشند که می تواند قیمت دوج کوین را بیش از پیش کاهش دهد.

حرکت قیمت دوج کوین بر اساس اندیکاتور ایچیموکو، به وضوح نزولی است. تمام شرایط لازم برای یک شکست نزولی بزرگ وجود دارد. با این حال، خرس‌ها نتوانسته‌اند یا نمی‌خواهند از این ریزش نزولی حداکثری استفاده کنند.

از بسیاری جهات، قیمت دوج کوین تا حدی انعطاف‌پذیری را نشان می‌دهد. در مقایسه با بسیاری از آلتکوین های دیگر، توکن DOGE از پایین ترین سطح خود در سال ۲۰۲۲ پایین تر آمده و در حال توسعه یک منطقه پشتیبانی قوی است.

اگر گاوها بخواهند روند صعودی جدیدی را آغاز کنند، ابتدا باید چندین سطح مقاومت شکسته شود. در نخستین قدم، یک خوشه مقاومت عظیم بین ۰.۱۳۴ دلار و ۰.۱۵۷ دلار وجود دارد.

چنین مجموعه بزرگی از سطوح مقاومت در یک محدوده باریک نادر است. با اینحال، در صورت موفقیت دوج کوین در عبور از این خوشه مقاومتی، می توان تصویر آینده این ارز را به وضوح مشاهده کرد.

محدوده هدف پیش بینی شده برای قیمت دوج کوین در یک شکست موفقیت آمیز، ۱۶۱.۸٪ فیبوناچی در ۰.۲۷۳ دلار خواهد بود. در مجموع، خطرات نزولی شدن بیش از وضع فعلی قیمت برای دوج کوین وجود دارد؛ اما احتمالاً محدود به خط روند پایین الگوی گوه نزولی قبلی در سطح بحرانی و روانی قیمت ۰.۱۰ دلار است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.