کد خبر : 16834 / /
/

سمیرا سیاح که در دهه هفتاد و هشتاد در بسیاری از سریال های تلویزیونی به نقش آفرینی می پرداخت، پس از سالها زندگی در آمریکا به ایران بازگشته است.

سمیرا سیاح که به آمریکا مهاجرت کرده بود به ایران بازگشت و با دوستان قدیمی خود دیدار کرد.

 شاید نام سمیرا سیاح را بسیاری از مخاطبان به خاطر نداشته باشند اما اگر به چهره این بازیگر نگاه کنید او را مطمئنا به یاد خواهید آورد.

سمیرا سیاح که در دهه هفتاد و هشتاد در بسیاری از سریال های تلویزیونی به نقش آفرینی می پرداخت، پس از سالها زندگی در آمریکا به ایران بازگشته است.

حدیث فولادوند که از دوستان قدیمی سمیرا سیاح می باشد با انتشار عکس زیر در اینستاگرام خود یادداشت کرد:

چقدر حالم با تو خوبه قشنگم

این افراد یارانه ۵ میلیون تومانی می‌گیرند

سمیرا سیاح

مختصری از بیوگرافی سمیرا سیاح

سمیرا سیاح بازیگر سینما وتلویزیون کشورمان از سال 1374 با سریال مهر خوبان ساخته یوسف سید مهدویان فعالیت هنری خود را آغاز کرد و خیلی زود خود را به عنوان چهره جوان و مستعد در بازیگری معرفی کرد.

این بانوی هنرمند یک سال بعد در فیلم بالاتر از خطر و سریال فراق مقابل دوربین رفت و با سریال همسفر به شهرت بیشتری دست یافت.

سریال کژدم 33، داستان یک شهر، کاشانه، گلریزان، کارگاه علوی 2 و قاب های خالی از جمله آثار سمیرا سیاح در تلویزیون می باشد.

این بازیگر در سال 1390 برای آخرین بار مقابل دوربین فیلم انتظار ساخته فلورا سام رفت و بعد از آن کشور را ترک کرد. سمیرا سیاح دارای یک پسر 18 ساله به نام پایا است.

سمیرا سیاح

تولد چهارده سالگی پایا، پسر سمیرا سیاح

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.