کد خبر : 16856 / /
/

در این نشست وضعیت حقوقی و فعلی صندوق ذخیره فرهنگیان مورد رسیدگی قرار گرفت و قول‌هایی از سوی وزیر آموزش و پرورش برای اصلاح وضعیت صندوق داده شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش از قول وزیر آموزش و پرورش برای ایجاد تغییرات در نحوه اداره صندوق ذخیره فرهنگیان و ارتقای بهره‌وری و شفافیت بیشتر در آن خبر داد.

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت) این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست وضعیت حقوقی و فعلی صندوق ذخیره فرهنگیان مورد رسیدگی قرار گرفت و قول‌هایی از سوی وزیر آموزش و پرورش برای اصلاح وضعیت صندوق داده شد. وی افزود: وزیر آموزش و پرورش همچنین قول داد کارگروهی برای افزایش بهره‌وری صندوق ذخیره فرهنگیان تشکیل شود ضمن اینکه قرار است ۲ عضو کمیسیون آموزش به عنوان ناظر در هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان حضور داشته باشند تا امور صندوق هر چه سریعتر پیش برود.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش تصریح کرد: در این نشست مشکلات اساسی حقوقی صندوق نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تأکید شد اساسنامه صندوق که باید به تصویب مجلس برسد هر چه سریعتر به مجلس ارائه شود. با وجود تأکید قانونی اما اساسنامه صندوق هنوز برای تصویب به مجلس ارائه نشده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.