کد خبر : 17010 / /
/

سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر گفت:تیم عملیاتی کلانتری خاور شهر با رصد‌های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه شخصی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک فردی که با تولید گوشت چرخ شده غیر بهداشتی آنان را در بین رستوران‌ها توزیع می‌کرد خبر داد.

سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر گفت:تیم عملیاتی کلانتری خاور شهر با رصد‌های میدانی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه شخصی شدند که در محدوده خاور شهر اقدام به تولید و توزیع گوشت چرخ شده تقلبی و غیر بهداشتی بین رستوران‌ها می‌کرد.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت عنوان کرد: روز گذشته ماموران انتظامی با همراهی بازرسان اداره اصناف با حضور در محل با حجم انبوه اضافات و ضایعات طیور و احشام روبه رو شدند که در بررسی انجام شده مشخص شد متهم با استفاده از چرخ گوشت صنعتیف فضولات کشف شده را با هم مخلوط کرده و به عنوان گوشت چرخ شده به رستوران‌ها می‌فروخته است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه از محل حدود ۱۰۰ کیلو گرم گوشت چرخ کرده و حدود ۶۰۰ کیلو گرم اضافات و ضایعات طیور و احشام کشف شد گفت: محل با دستور قضائی پلمپ و متهم نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 

گفتنی است کارشناسان ارزش ریالی این اقلام را یک میلیارد و ۳۳۰ هزار ریال اعلام کردند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.