کد خبر : 17076 / /
/

نادری از بازیکنان محبوب فرهاد مجیدی است

 

شنیده ها از اطراف باشگاه استقلال حاکی از آن است که عزم مسئولان باشگاه و کادرفنی برای جذب ستاره سابق حود یعنی محمد نادری جدی است.

محمد نادری که در استقلال دوران خوبی را سپری کرد، با کایسری اسپور به لیگ یک ترکیه سقوط کرد و از آن زمان مدام خبر بازگشتش به جمع آبی پوشان شنیده می شود. نادری از بازیکنان محبوب فرهاد مجیدی است و رابطه خوبی با او دارد به همین دلیل احتمال بازگشت او به استقلال زیاد است.

او توانایی بازی در پست های دفاع و هافبک چپ را دارد و همان طور که اشاره شد در استقلال هم دوران خوبی را سپری کرد و حتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته از ستاره ای استقلال در عربستان بود.

 

استقلال البته در جناح چپ جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی را هم دارد ولی مسلما مجیدی که قبلا با نادری کار کرده ،راه بازی گرفتن از او را بلد است و نادری هم برای درخشش دوباره در استقلال انگیزه های زیادی دارد.

امروز یکی از خبرنگاران نزدیک به باشگاه استقلال مدعی شد که محمد نادری به شدت به استقلال نزدیک شده است و بنابراین با این وضع می توان او را اولین صید آجورلو برای استقلال دانست.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.