کد خبر : 17111 / /
/

طی روزهای گذشته اخباری مبنی‌بر بازگشت کاوه رضایی و محمد نادری به استقلال درحالی منتشرشده که به نظر می‌رسد در این زمینه برخی تلاش‌ها از سوی باشگاه آغاز شده است.

جدایی برخی از بازیکنان استقلال احتمالا بازگشت ۲ لژیونر به این تیم را تقویت کرده است.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی‌بر بازگشت کاوه رضایی و محمد نادری به استقلال درحالی منتشرشده که به نظر می‌رسد در این زمینه برخی تلاش‌ها از سوی باشگاه آغاز شده است. در هر صورت عملکرد سینوسی خط حمله استقلال و احتمال جدایی مهاجم فرانسوی و از سوی دیگر احتمال عدم بازگشت یزدانی به تیم گمانه‌زنی‌ها مبنی‌بر بازگشت رضایی و نادری را تقویت کرده است.

استقلال با جدایی مرادمند و یزدانی و با جدایی قطعی سیلوا و احتمالی غلامی به‌شدت در این منطقه از زمین با خلأ مواجه خواهد شد اما در خط حمله جدایی هریک از مهاجمان این تیم می‌توانند زمینه‌ساز بازگشت بازیکنانی مانند کاوه رضایی باشند. بااین‌حال اگر آرمان، ارسلان و ژستد در استقلال بمانند، این احتمال نیز کمرنگ خواهد شد، هرچند طبق شنیده‌ها برخی گزینه‌های داخلی در پست مهاجم مدنظر فرهاد مجیدی قرار دارند.

کاوه رضایی هفته گذشته رسما از اودهورلی بلژیک جدا شد و گفته می شود قصد بازگشت به لیگ برتر ایران را دارد. محمد نادری هم پیش از این وقتی به تمرینات استقلال رفته بود به همبازیان سابقش گفته بود احتمالا فصل آینده به این تیم بازخواهد گشت.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.