کد خبر : 17256 / /
/

احد آزادی خواه، نماینده مجلس درمورد فضای انتخابات ریاست مجلس عنوان می‌کند که ریاست مجلس در اختیار قالیباف خواهد بود

 

آزادی خواه درخصوص اینکه آیا خبر انصراف مرتضی آقا تهرانی از کاندیداتوری برای ریاست مجلس صحت دارد یا خیر، گفت: در مورد آقای تهرانی من خبر ندارم و نمی‌دانم اصلا ایشان کاندیدا بودن که بخواهند انصراف دهند یا نه

 احد آزادی خواه، نماینده مجلس درمورد فضای انتخابات ریاست مجلس عنوان می‌کند که ریاست مجلس در اختیار قالیباف خواهد بود و این مسئله هیچ مشکلی هم ندارد. شان، جایگاه و گذشته قالیباف درست است و حواشی مربوط به سفر برخی از اعضای خانواده او به ترکیه نباید باعث نادیده گرفتن سوابق درخشان قالیباف شد، کما اینکه پسرش هم عنوان کرده که رویه قالیباف این نبوده است.

احد آزادی خواه درخصوص اینکه آیا خبر انصراف مرتضی آقا تهرانی از کاندیداتوری برای ریاست مجلس صحت دارد یا خیر، گفت: «در مورد آقای تهرانی من خبر ندارم و نمی‌دانم اصلا ایشان کاندیدا بودن که بخواهند انصراف دهند یا نه. اما تحلیل من بر این است که ریاست مجلس کماکان در اختیار آقای قالیباف خواهد بود. فضای مجلس را هم در این فضا می‌بینم و در ریاست ایشان هم مشکلی نمی‌بینیم.»

وی درباره اینکه آیا حواشی سفر اعضای خانواده قالیباف تاثیری بر آرای نمایندگان گذاشته است، عنوان کرد: «حواشی معمولا وجود دارد. باورم این است که شان، جایگاه و گذشته ایشان درست است. کما اینکه پسر ایشان هم اعلام کردند که رویه پدر من این نبوده است. اما به هر حال این دلیل نمی‌شود که سوابق درخشان آقای قالیباف را نادیده گرفت.»

آزادیخواه افزود: «بالاخره ایشان سوابق روشنی دارند؛ از زمان دفاع مقدس و فرماندهی لشکر نسل خراسان گرفته تا مسئولیت‌های متعدد دیگر. مشخص است که ایشان نیروی نظام است و می‌تواند کماکان برای نظام یک نیروی مثبت و موثر باشد.»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.