کد خبر : 17403 / /
/

روز گذشته ساختمان 10 طبقه متروپل آبادان فرو ریخت و تعداد زیادی در این حادثه زیر آوار جان باختند و خیلی ها گرفتار و مصدوم شدند. این حادضه ایران را سیاه پوش کرد.

 

در پی حادثه تلخ فرو ریختن ساختمان 10 طبقه متروپل و جان باختگانی که دل کل شهر را سیاه پوش کردند، سید جواد هاشمی و علیرام نورایی در کنار محل حادثه حضور یافتند.

روز گذشته ساختمان 10 طبقه متروپل آبادان فرو ریخت و تعداد زیادی در این حادثه زیر آوار جان باختند و خیلی ها گرفتار و مصدوم شدند. این حادضه ایران را سیاه پوش کرد.

همچنین سید جواد هاشمی و علیرام نورایی با انتشار فیلمی در فضای مجازی خبر از حضور خود در محل حادثه متروپل آبادان دادند و خواستار کمک از طرف مسئولین بودند.

خبرنگار فرهنگی رکنا در گفت و گویی اختصاصی با سید جواد هاشمی در خصوص شرایط کنونی آبادان و نیز علت حضور این بازیگران در محل حادثه پرسید.

سید جواد هاشمی در پاسخ گفت : شرایط آبادان به علت گرد و خاکی که گریبانگیر مردم خوزستان و این خطه شده بسیار غم انگیز است و اتفاقاتی نظیر فروریختن ساختمان 10 طبقه متروپل در این شهر ، شرایط را بغرنج تر کرده است. همین که این حادثه به علت سهل انگاری پیمانکار و عدم استفاده از تجهیزات مناسب پیش آمده است این حادثه را غم انگیز تر کرده می کند.

من شاهد تصاویر غم انگیزی از حضور خانواده های بودم که خبری از فرزندانشان نداشتند و لحظه به لحظه چشم انتظار خبری از طرف آن ها بودند؛ تحمل من کمتر از از مردم آبادان است و شرایط برایم هر ثانیه عذاب آور بود.امیدوارم این اتفاقات برای سرزمینم این قدر تلخ نباشد.

سیدجواد هاشمی : عمق فاجعه بیشتر از تصور ماست!

ممکن است عمق فاجعه بیشتر از تصور حال ما باشد؛ به احتمال بسیار قوی زیرزمین ساختمان متروپل آنچنان آسیب ندیده است و باتوجه به این که وقت ناهار بوده ممکن است تعداد بسیاری از کارگران در زیرزمین این ساختمان باشند.

من از مسئولین میخواهم که مسئله ای را کتمان نکنند، مردم از دروغ و کتمان بیزار شده اند ؛ حقایق باید به آن ها گفته شود حتی اگر تلخ باشد!

سید جواد هاشمی در خصوص حواشی ایجاد شده برای شهردار آبادان و دستگیری او گفت : اگر رفتار مردم با شهردار آبادان این طور بوده است به خاطر فشار عصبی وارد شده به مردم است. شرایط سخت مردم از قبیل گردو خاک ، گرما و همچنین این حادثه تلخ باعث شده کمی از صبوری این مردم کاسته شود.

به مردم این استان باید توجه بیشتری شود تا حداقل آلام و دردهایشان به حداقل برسد!

علت حضور بازیگران در محل حادثه متروپل

سیدجواد هاشمی در خصوص علت حضور خود و علیرام نورایی در محل ساختمان متروپل آبادان این طور گفت: ما برای برنامه ای به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به آبادان رفته بودیم که برنامه لغو شد؛ من و علیرام به محض این که متوجه این حادثه شدیم در محل ساختمان متروپل حاضر شدیم تا ببینیم چه کاری از دستمان بر می آید؟!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.