کد خبر : 17589 / /
/

به گفته شاهدان عینی، ضارب با یک دستگاه موتورسیکلت در محل حادثه حاضر شد

تیراندازی با سلاح گرم در منطقه ۲ شهر محمدیه (زیباشهر) قزوین دو کشته برجای گذاشت.

عصر روز گذشته یکشنبه ۸ خرداد، یک فرد موتور سوار  با سلاح گرم در شهر محمدیه در منطقه دو شهر محمدیه در کمربندی ضلع شرقی این شهر اقدام به تیر اندازی به سرنشینان یک دستگاه خودروی متوقف شده در مقابل تعمیرگاه کرد و با شلیک چند گلوله دو نفر را از پای درآورد.

به گفته شاهدان عینی، ضارب با یک دستگاه موتورسیکلت در محل حادثه حاضر شد و پس از پیاده شدن از موتور به سمت خودروی ۴۰۵ که در مقابل یک مغازه مکانیکی متوقف شده بود رفت و پس از مشاجره لفظی با سرنشینان خودرو با اسلحه یکی از سرنشینان را در داخل ماشین به قتل رساند و نفر دوم که اقدام به فرار کرد نیز لحظاتی بعد از ناحیه پا مورد هدف ضارب قرار گرفت و مجروح شد که پس از رسیدن ضارب با شلیک بر سر مقتول نفر دوم را نیز به قتل رساند و از محل حادثه متواری شد.

پس از این حادثه، نیرو‌های امنیتی، انتظامی، امداد و نجات، آتش نشانی و اورژانس محمدیه در محل حاضر شدند و ضمن بررسی حادثه، اجساد کشته شدگان برای تحقیقات به مرکز پزشکی قانونی منتقل شد.

خصومت شخصی بوده است

 دادستان عمومی و انقلاب محمدیه گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده، انگیزه حادثه تیراندازی در این شهر خصومت شخصی بوده است.

این مقام قضایی گفت : بر اساس اخبار و اطلاعات به دست آمده و اقدامات انجام شده، انگیزه این حادثه خصومت و عداوت شخصی بوده و شناسایی قاتلین به صورت ویژه در دستور کار مقامات قضایی و انتظامی قرار دارد و تمامی دستورات قضایی لازم نیز صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب محمدیه در پایان خاطرنشان کرد: پرونده قضایی این حادثه به صورت ویژه تحت رسیدگی قرار دارد و در مرحله تحقیقات است و سایر جزییات حادثه و روند رسیدگی از طریق روابط عمومی دادگستری استان قزوین به اطلاع عموم و رسانه ها خواهد رسید و توصیه می شود در این خصوص از اظهار نظرهای خلاف واقع پرهیز شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.