کد خبر : 17626 / /
/

از گاردین، پلیس هند در حال تحقیق درباره‌ی قتل «سیدهو موسی والا» خواننده رپ محبوب پنجابی یک روز پس از تیراندازی مرگبار به وی است.

اقتصادنیوز: «سیدھو موسی والا» خواننده محبوب رپ هندی با تیراندازی افراد ناشناس کشته شد.

 از گاردین، پلیس هند در حال تحقیق درباره‌ی قتل «سیدهو موسی والا» خواننده رپ محبوب پنجابی یک روز پس از تیراندازی مرگبار به وی است.

«شوبدیپ سینگ سیدو» خواننده ۲۸ ساله که بیشتر با نام هنری خود «سیدهو موسی والا» شناخته می‌شود، عصر یکشنبه در حین رانندگی با ماشین خود در منطقه مانسا، منطقه‌ای در ایالت پنجاب، در شمال هند مورد اصابت گلوکه قرار گرفت و پس از انتقال بیمارستان درگذشت.

مقام ارشد پلیس ایالت پنجاب اعلام کرده تحقیقات اولیه نشان داده است که قتل نتیجه یک رقابت بین گروهی بوده است.

به گزارش رسانه‌های محلی، یک روز قبل از این حمله، دولت پنجاب پوشش امنیتی بیش از ۴۰۰ نفر از جمله «موسی والا» را در تلاش برای سرکوب فرهنگ سلبریتی برداشته بود.

بیشتر تک‌آهنگ‌های این خواننده دارای عنوان انگلیسی هستند، اگرچه این آهنگ‌ها عمدتاً به زبان پنجابی خوانده می‌شوند. اولین آلبوم او در سال ۲۰۱۸ به جدول آلبوم‌های بیلبورد کانادا راه یافته بود.

این خواننده رپ سال گذشته به حزب کنگره هند پیوست و حضور ناموفقی در انتخابات مجلس این ایالت داشت.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.