کد خبر : 17767 / /
/

افسانه پاکرو بازیگر جوان و محبوب سینما و تلوزیون ایران در این خصوص می گوید: من همواره سعی کرده ام نمازم را اول وقت بخوانم

 

من همواره سعی کرده‌ام نمازم را اول وقت بخوانم چرا که نماز اول وقت آرامش خاصی را به من می‌دهد.. از این رو توصیه می‌کنم که برای آرامش و عبادت با خدا نماز را اول وقت بخوانیم.    

 

 " افسانه پاکرو " بازیگر جوان و محبوب سینما و تلوزیون ایران در این خصوص می گوید: من همواره سعی کرده ام نمازم را اول وقت بخوانم چراکه نماز اول وقت آرامش خاصی را به من می دهد و بعد از آن متوجه شده ام که تمرکز بهتری نیز در کارهایم دارم , از این رو توصیه می‌کنم که برای آرامش و عبادت با خدا نماز را اول وقت بخوانیم.

وی همچنین در خصوص بازی در سریال های ویژه ماه رمضان با توجه به بازی در سریال زاینده رود که متناسب با ماه رمضان بود گفت: من خیلی دوست دارم که سریال با حال و هوای ماه رمضان متناسب باشد اما در مسیر زاینده رود کمی متفاوت بود,اگر سال های آینده سریالی که متناسب با ماه مبارک رمضان ساخته شود و به من پیشنهاد بدهند حتما بازی خواهم کرد.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.