کد خبر : 17810 / /
/

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه‌ای به شرح زیر است:

 

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام تا کید کرد : او با ساده‌زیستی و سلامت نفس و اعتدال و پرهیز از تندروی‌های تفرقه‌انگیز، سعی در حفظ وحدت جامعه و تقویت ظرفیت‌های فرهنگی و سیاسی انقلاب داشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی خامنه‌ای به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت روحانی انقلابی و خوشنام و دوست و همکار قدیمی، مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، در روزهایی که متأثر از غم فراق امام عزیز است، موجب تأسف و اندوه مضاعف گردید.

آن مرحوم که از جوانی افتخار همراهی با امام را در قم و نجف یافت و در حلقه یاران نزدیک ایشان قرار گرفت، در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز بر عهد دیرین خود با امام و مردم ماند و با ساده‌زیستی و سلامت نفس و اعتدال و پرهیز از تندروی‌های تفرقه‌انگیز، سعی در حفظ وحدت جامعه و تقویت ظرفیت‌های فرهنگی و سیاسی انقلاب داشت.

اینجانب این مصیبت را به همسر مکرمه و فرزندان ایشان و جمیع بازماندگان و دوست‌داران و همکاران آن عزیز در روزنامه اطلاعات و اصحاب فرهنگ و هنر تسلیت می‌گویم و برای آن فقید سعید رحمت واسعه و علو درجات مسئلت دارم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.