کد خبر : 17872 / /
/

دانیال اسماعیلی‌فر دفاع راست سپاهان بالاخره پرسپولیسی می‌شود یا نه؟ این سوالی است که این روزها هواداران باشگاه سرخ پایتخت دائم از خودشان و البته از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌پرسند.

باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر جذب ۳ بازیکن از تیم سپاهان است. اتفاقی که به نظر می رسد به زودی نهایی خواهد شد.

دانیال اسماعیلی‌فر دفاع راست سپاهان بالاخره پرسپولیسی می‌شود یا نه؟ این سوالی است که این روزها هواداران باشگاه سرخ پایتخت دائم از خودشان و البته از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌پرسند. درمورد این بازیکن دیروز خبر دادند که جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس بر سر انتقال این بازیکن صورت گرفته است. این خبر درحالی منتشر شد که گفته می‌شود اصلا نه این بازیکن و نه مدیربرنامه‌اش در باشگاه حاضر نبودند و درویش هم که راهی باشگاه شده بود محل باشگاه را به مقصد نامعلومی ترک کرد. گفته می‌شد جلسه با مدیربرنامه این بازیکن خارج از ساختمان باشگاه و در محلی نامعلوم برگزار شده است. اما اخبار رسیده از داخل باشگاه حکایت از مذاکرات غیرمستقیم باشگاه با این بازیکن داشته است. اعتراض شماری از هواداران پرسپولیس به جدایی رامین رضاییان و حضور دانیال اسماعیلی‌فر باعث شده این بازیکن نسبت به حضور در پرسپولیس دچار تردید شود. در این ارتباط شنیدیم باشگاه به این بازیکن اطمینان‌خاطر داده که بعد از حضور در پرسپولیس هواداران تیم از او حمایت خواهند کرد.

پیغام شهباززاده به پرسپولیس

ظاهرا هنوز بحث پرسپولیسی‌شدن سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان جدی است. گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با این بازیکن تماس گرفته و البته یک تماس تلفنی جدید هم میان گل‌محمدی و این بازیکن صورت گرفته است. شهباززاده هم به باشگاه پرسپولیس و هم به یحیی قول داده بعد از بازگشت از سفر پای مذاکره بنشیند. شهباززاده که ابتدای فصل گذشته هم مدنظر یحیی قرار داشت و دقیقه ۹۰ در سپاهان ماندنی شد، ظاهرا بدش نمی‌آید این‌بار پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن کند.

سروش اوکی داد

سروش رفیعی می‌خواهد این فصل هرطور شده به پرسپولیس بازگردد. با توجه به تغییر نظر یحیی گل‌محمدی و قرار دادن نام سروش در لیست خرید این فصل تیمش این بازیکن ملی‌پوش هم به باشگاه پرسپولیس اوکی داده و اعلام کرده هیچ مشکلی برای تمدید ندارد و حتی می‌گویند عنوان کرده بحث مالی هم با پرسپولیس نخواهد داشت و کلا مشکلی برای امضای قرارداد با پرسپولیس ندارد! قرار است بعد از بازگشت تیم ملی به ایران قرارداد این بازیکن با پرسپولیس به امضا برسد

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.