کد خبر : 17874 / /
/

محصول بی تدبیری های مجمع فدراسیون فوتبال را امروز می‌بینیم؛ فدراسیونی بلاتکلیف و ومعطل که رئیس ندارد.

 

شما جای ما؛ این خبر عجیب را در فوتبال ایران چگونه باور کنیم؟

محصول بی تدبیری های مجمع فدراسیون فوتبال را امروز می‌بینیم؛ فدراسیونی بلاتکلیف و ومعطل که رئیس ندارد.

محمد دادکان

آرتین زهرابی؛ نمی‌دانیم چگونه باید با این خبر کنار بیاییم و چطور باورش کنیم؟ بهترین راه حل این است که یک بار دیگر اصل خبر را با شما بخوانیم:

۳۰ عضو مجمع فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته‌اند با اعضای دیگر گفت‌وگو کرده و آنها را با خود همراه کنند. آنها می‌گویند در نزدیکترین زمان ممکن، می‌خواهند دیداری با محمد دادکان داشته باشند.

***

باورش سخت است؛ چون سلیقه اکثریت اعضای مجمع را می‌شناسیم و روسای منتخب آنها را در تمام این سال‌ها دیده ایم. مجمع فدراسیون فوتبال، گروهی است که به سادگی با فرمانی از پیش تعیین شده، با یک نفر بیعت می‌کند و راه را مسقیم می‌رود. پشت سرش را هم نگاه نمی‌کند؛ مگر اینکه اوضاع مثل این روزگار قمر در عقرب شود.

محصول بی تدبیری‌های مجمع فدراسیون فوتبال را امروز می‌بینیم؛ فدراسیونی بلاتکلیف و معطل که رئیس ندارد. مشابه همان اتفاقی که قبل از عزیزی خادم رخ داد و ماه‌ها فدراسیون با سرپرستی موقت اداره شد.

ما سلیقه این مجمع را دیده ایم؛ چه بسیار... برای همین چگونه باور کنیم تعدادی از آنها به قدری از اوضاع آشفته فوتبال کشور، منقلب شده اند که می‌خواهند برای رهایی از این وضعیت، با محمد دادکان دیداری داشته باشند؟!

در شرایطی که تصور می‌کنیم هرگز قرار نیست فوتبال ایران به سروسامان برسد، وعده ملاقات جمع کثیری از اعضای مجمع با دادکان می‌تواند یک خبر خوب باشد؛ البته امیدواریم که این مساله، طبق معمول در حد یک خبر ساده نباشد؛ یعنی آنقدر اعضای مجمع سر عقل آمده باشند که بفهمند این تصمیم گیری‌های قبیله ای برای رساندن افراد به قدرت، چه به روز فوتبال ایران آورده است.

اگر این اعضا از دادکان بخواهند با قدرت به فدراسیون فوتبال برگردد، یعنی آنها آدم‌های دیگری شده اند. واقعا نمی‌دانیم آیا انسان‌ها در طول زندگی، اینقدر تغییر می‌کنند؟

زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد...

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.