کد خبر : 17915 / /
/

علی‌اکبر رحیمی افزود: بامداد امروز چهار واگن این قطار از ریل خارج شد و تمامی یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و راه آهن اکنون در محل حضور دارند.

 

فرماندار ویژه طبس گفت: تاکنون فوت ۱۰ نفر در حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در محور طبس - یزد توسط نیروهای امدادی حاضر در صحنه گزارش شده است.

علی‌اکبر رحیمی افزود: بامداد امروز چهار واگن این قطار از ریل خارج شد و تمامی یگان‌های امدادی هلال احمر، اورژانس و راه آهن اکنون در محل حضور دارند.

وی گفت: آماری که اورژانس به ما داده است ۱۲ مصدوم نیاز به اعزام داشتند ولی امکان افزایش این آمار با توجه به شدت حادثه وجود دارد.

فرماندار ویژه طبس افزود: نیروهای امدادی هنوز در حال بررسی واگن‌ها و شناسایی مجروحان یا فوتی‌های احتمالی هستند.

وی با اشاره به اعزام ۱۲ آمبولانس به محل حادثه اضافه کرد: بالگرد نیز از یزد و قطار از طبس در حال اعزام است تا مجروحان به طبس منتقل کنند و سپس به یزد انتقال داده شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی هم گفت: ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز قطار مسافربری در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد.

محمدرضا رضایی با اشاره به اینکه تاکنون ۶ تیم امدادی از هلال احمر به محل حادثه اعزام شده است افزود: یک تیم از پایگاه مسجد شکر، ۲ تیم از پایگاه دیهوک، دو تیم پشتیبان از شعبه طبس و یک تیم از بشرویه در عملیات نجات آسیب دیدگان مشارکت داشته‌اند.

وی گفت: مرکز شهرستان طبس در ۲۷۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.