کد خبر : 17929 / /
/

فیلمی از مصاحبه چالشی رشیدپور با الهام چرخنده منتشر شده است که در ادامه مشاده می کنید.

 الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. الهام چرخنده در 4 تیر 1357 در کاشان و در یک خانواده سنتی با اصالت بختیاری از طایفه هفت لنگ متولد شد. الهام چرخنده تحصیلات خود را در رشته معماری نیمه تمام گذاشت. الهام چرخنده از ادامه تحصیل انصراف داد . الهام چرخنده فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.

فیلمی از مصاحبه چالشی رشیدپور با الهام چرخنده منتشر شده است که در ادامه مشاده می کنید.

نام اصلی: الهام چرخنده

تاریخ تولد: ۴ تیر ۱۳۵۷

محل تولد: کاشان

تحصیلات: معماری

حرفه: بازیگر ، فیلمساز

شروع فعالیت: سال 1375

همسر سابق: فرشید نوابی

فرزندان: شایان و ارسطو

بازیگر ایرانی در سال ۱۳۵۷ در تهران متولد شده و در رشته معماری تحصیل کرده اما تحصیلش را ناتمام گذاشته و به سراغ طراحی و نقاشی و کار تدریس در این حوزه رفته است.

وی در سال 1396 با حجت الاسلام سید محمد درویشی ازدواج کرده است

شروع الهام چرخنده از تئاتر تا سینما

خانم چرخنده از نمایش شباشب شروع کرده و بازی خوب وی باعث شد تا دیده شود و سپس بتزی ماندگار وی در آوای باران و شب یلدا باعث شد تا وی به مخاطبان و بیننده ها معرفی شود.

جنجال ها و حواشی زندگی الهام چرخنده

وی به همراه همسرش فرشید نوابیدر شبکه برون مرزی حضور داشته و اجرای مسابقات را عهده دار بود و در داخل کشور در هیچ سریال و کار سینمایی دیده نشد.

محجبه شدن و حواشی فراوان برای الهام چرخنده

بازیگر ایرانی با انختاب پوشش چادر و محجبه شدن حواشی زیادی را برای خود ایجاد کرد.

وی چادر را نشانه حضرت زهرا دانسته و گفته من پوشش خانم فاطمه را برای خودم انتخاب کردم.

عکس الهام چرخنده بعد از چادری شدن

وی در همین زمینه و چادری کردن دختران و زنان در مجامع و مجالس فرهنگی زیادی شرکت کرده و حتی در تجمع برای حجاب نیز به دختران چادر هدیه کرده بود.

در اقدامی نیز رهبر قران و انگشترشان را به ایشتن هدیه دادند.

الهام چرخنده

ماجرای مصاحبه با رضا رشیدپور

در برنامه ای که رضا رشیدپور حضور داشت الهام چرخنده با تفاضا از مردم خواست که وی از حواشی دور نگه دارند و وارد زندگی خصوصی وی نشوند و برای فرزندش در آینده جنجال آفرینی نکنند.

تیپ چادری الهام چرخنده

این صحبت ها در پی فیلمی بود که از چرخنده متتشر شده بود که در یک دانشگاه دخترانه با یک دختر دانشجو پرخاش و بدرفتاری کرده بود.

این رفتار در ادامه سخنرانی وی در این دانشگاه بود که واکنش های خشمگینانه و تند کاربران فضای مجازی با کامنت های زیادی علیه چرخنده همراه بود.

ازدواج و عکس همسر

الهام چرخنده چند سال پیش با فرشید نوابی بازیگر ایرانی ازدواج کرده و یک پسر به نام ارسطو دارند که چند پیش از هم جدا شدند.

واکنش فرشید نوابی به طلاق از همسرش

فرشید نوابی بازیگر و مجری ایرانی درباره طلاق از همسرش در آخرین پست اینستاگرامش اینگونه نوشت:

الهام چرخنده

هموطنان عزیزم به عرض حقیر رو توجه بفرمایید که بیش از این ورود به زندگی خصوصی و پرسشها و مخالفتها و موافقتها اسیب مستقیم اون به پسر من ارسطو و پسر خانم چرخنده خواهد بود و بس

حرمت زندگی گذشته که به شکل یادگاری مشترک و زنده حاصل آن است و حرمت هر عملکرد که فقط خداوند

قاضی عادل ان بوده و خواهد بود و نگاه منصفانه و نه داورانه به هر شکل ایجاب میکنه بحث ها

وقضاوتها رو موکول به صاحب اصلی یعنی خداوند کنیم و بگذاریم بیش از این حریم و حرمتها اسیب نبینه.

باور مذهبی در همه ما هست و شکوفا شدن یا پر رنگ و کم رنگ شدنش یک مسئله کاملا شخصی

و دورنی بوده و حرمت حریم گذشته رو حفظ کنیم و غیرت رو ملاک همه چیز قرار بدیم..

مرد ایرانی زن ایرانی تفاوتش با تمام تمدنها وجود همین غیرت متمدنانه بوده و سایه حق بالای سرتان.

فیلم سینمایی و سریال های الهام چرخنده

دامنه های سفید  1391

سوگند               1387

شب یلدا            1381

عروسی مهتاب     1375

آوای باران         1392

پروانه

من یک مستاجرم

خوانندگی به همراه همسر قبلی از طلاق

وی قبل از طلاق از فرشید نوابی پکیجی از اشعارش با آهنگسازی فرشید نوابی منتشر کرده که خودش خوانندگی و دکلمه اش را انجام داده است.

ماجرای پول دادن به خواهران منصوریان برای چادری شدن

الهه و شهربانو منصوریان بعد از اتام بازی های آسیایی در یک برناه اینترنتی پرده از رازی برداشتند

که مربوط به خانم چرخنده بود.

آنها در این برنامه گفتند : خانم چرخنده به ما پیشنهاد پول صد میلیونی و خانه و ماشین داد تا ما

در جمع بچه ها و افرادی که قرار بود چادر اهدا شود ، چادر سر کنیم و بگوییم ما با رضایت خودمان چادری شدیم.

الهام چرخنده

افشاگری خواهران منصوریان علیه الهام چرخنده

دو سال پیش الهام چرخنده کمپینی به نام من با حجابم راه انداخته و بااهدای چادر به دختران

جوان آنها را چادری کرد.

حال بعد از این مدت خواهران منصوریان گفتند که وی به انها در قبال تظاهر به چادری شدن

قول صد میلیون پول داده و قول خانه  و ماشین نیز داده بود.

در این افشاگری قهرمانان ووشو در شبکه های مجازی و بین کاربران باعث انتقاد و واکنش منفی شده و این کار وی را ریا و دو رویی و ریا عنوان کردند .

بازتاب این افشاگری به شدت منفی بوده و تعجب همه را در برداشته است.

ووشوکاران کشورمان به تازگی از مسابقات آسیایی برگشتند و مهمان شبکه اینترنتی پلاس بودند که این افشاگری را انجام دادند.

البته برخی دیگر نیز به نوعی حمله به خانم چرخنده را برنامه ریزی شده عنوان کردند و در واقع در آشفته بازار نقد و انتقاد هر کسی ازان موضوع برداشتی دارد.

او درباره شرایط بسیار سختی که برای خود و فرزندانش بعد از تغییر سبک زندگی اش به وجود آمده میگوید بارها هم خودم و هم فرزندم کتک خوردیم و می دانم حفظ این حجاب و حسینی بودن سخت است ولی من راهم را انتخاب کرده‌ام چون از یک «پاپتی پرگناه» برگشته‌ام و از حضرت زینب (س) و حسین (ع) کمک گرفته‌ام و فکر می‌کنم در برابر سختی‌های حضرت زینب (س) که ایشان را در خار مغیلان کشیدند من کسی نیستم و این سختی‌ها چیزی نیست و همه می‌توانیم زینب زمان خود باشیم.

ازدواج با سید محمد درویشی

سید محمد درویشی از روحانیون کشورمان میباشد که تحصیلات حوزوی دارد و همسر سوم خانم الهام چرخنده میباشد که به تازگی با هم ازدواج کرده اند و در حال حاضر در شهر کربلا اقامت دارند.

چرخنده در گفتگو با میزان، پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر اقامت وی در کشور عراق گفت: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم و این روز‌ها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست نائب‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین‌ها رخ می‌دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

میخواستم جای گوگوش را بگیرم

رضا رشیدپور در برنامه دید در شب مصاحبه ای با خانم الهام چرخنده انجام داد که در قسمتی از سوالاتش درباره مصاحبه قبلی اش از او پرسید

رشیدپور به یکی از نقل قول های این بازیگر و مجری اشاره کرد و گفت که شما گفته بودید می خواستم جای گوگوش را بگیرم. او هم جواب داد:« من و پدر جد بختیاری ام هم نمی تواند جای گوگوش باشد. ما گل به خودی خوردیم آقای رشیدپور. بدترین مقاله را درباره‌ی من  خبرگزاری ای نوشت که منتسب به سپاه هست.»

الهام چرخنده

رشیدپور پرسید که منظور شما خبرگزاری فارس است و چرخنده هم گفت: «بله». او اضافه کرد که من با این خبرگزاری تماس گرفتم و گفتم چرا من را با یک بیمار اسکیزو فرنی مقایسه کرده‌اید؟ من مادر دوتا بچه هستم. خانمی که جواب داد گفت که ببخشید اشتباه شده است و …همین خبرگزاری زمانی که من برای دیدار با رهبری دعوت شده بودم، اسم همه‌ی هنرمندان را نوشت و اسم من را ننوشت.

رشیدپور از چرخنده پرسید: «شما می‌گوئید گل به خودی خوردید و بعد اشاره می‌کنید، خبرگزاری فارس منتسب به سپاه هست، مگر شما سپاهی هستید؟ که چرخنده پاسخ داد: «خیر.»

مجری برنامه‌ی «دید در شب» از چرخنده پرسید که شما مدرکی دارید که خبرگزاری فارس به شما گفته اسکیزوفرنی هستید، او هم پاسخ داد: «مرا با یک آقایی مقایسه کرده بودند که آمده بود مدعی جریانی شده بود.»

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.