کد خبر : 17944 / /
/

شکیرا و جرارد پیکه همچنان زیر نظر هستند، زیرا در آخر هفته تایید شد که این زوج که 12 سال با هم بودند، به دلیل خیانت این بازیکن فوتبال از هم جدا می شوند.

پیکه پس از جدایی از شکیرا در آپارتمانی به ارزش بیش از 4.8 میلیون دلار زندگی خواهد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا و به نقل از مارکا، شکیرا و جرارد پیکه همچنان زیر نظر هستند، زیرا در آخر هفته تایید شد که این زوج که 12 سال با هم بودند، به دلیل خیانت این بازیکن فوتبال از هم جدا می شوند.

شکیرا طی پیامی این جدایی را به صورت رسمی اعلام کرد: "ما متأسفیم که تأیید می‌کنیم در حال جدایی هستیم. برای رفاه فرزندانمان که اولویت اصلی ما هستند، از احترام به حریم خصوصی خواهانیم. از درک شما متشکرم."

پس از اعلام جدایی، گمانه زنی ها در مورد اینکه چه کسی در روابط این دو دخالت کرده و اینکه اکنون با دارایی های آنها و با میلان و ساشا، فرزندانی که هر دو آنها را به دنیا آورده اند، چه خواهد شد، متوقف نشده است.

تنها چیزی که در این میان مسلم است این است که این بازیکن فوتبال به آپارتمان مجردی خود بازگشته است.

پیکه کجا سکونت دارد؟

بر اساس گزارش ها، این مکان جایی است که او در طول رابطه خود با شکیرا آن را نفروخته است. این آپارتمان در طبقه ششم یکی از مجلل ترین ساختمان های واقع در مرکز بارسلون است که دارای سه طبقه، تراس و استخر نیز می باشد. این بازیکن بیش از 10 سال پیش زمانی که هنوز با شکیرا آشنا نشده بود، این خانه را خرید.

گزارش های زیادی در مورد هزینه این آپارتمان وجود دارد، اما به گفته پورتال Vanity Fair، این واحد مکانی است که افراد مشهوری مانند سسک فابرگاس و دانیلا سیمن به آن رفت و آمد می کنند و ارزش تقریبی آن 4.5 میلیون یورو (بیش از 4 میلیون و 800 هزار دلار) است.

البته با تمام بازسازی های انجام شده توسط خود پیکه، قیمت آن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است، هرچند مشخص نیست به صورت دقیق چقدر است.

پیکه به میل خودش رفت

اطلاعات دیگری که از این روز فراتر رفت این است که جرارد شکیرا را ترک کرد، چیزی که خواننده را غافلگیر کرد. لازم به ذکر است که پیش از این گفته شده بود که خواننده کلمبیایی پس از اثبات خیانت او را ترک کرده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.