کد خبر : 17965 / /
/

قیمت سکه روز گذشته بر مدار نزول قرار گرفت و حتی کانال 15 میلیون تومان را از دست داد.

 عده ای از سکه بازان معتقد بودند در صورتی که نرخ دلار در بازار ارز امروز پنجشنبه 19 خرداد ماه به خبر تصویب قطعنامه علیه ایران واکنش نشان دهد به تبع آن فلز گران بهای داخلی نیز بر مدار صعود قرار خواهد گرفت.

سیگنال شبانه قطعنامه شورای حکام به بازار سکه ایران

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه روز گذشته بر مدار نزول قرار گرفت و حتی کانال 15 میلیون تومان را از دست داد.

عقب نشینی سکه در حالی اتفاق افتاد که اسکناس آمریکایی افزایش را تجربه می کرد. فلز زرد رنگ داخلی دیروز در محدوده  14 میلیون و 920 هزار تومان معامله شد. 

پیش بینی قیمت سکه  امروز 19 خرداد

شب گذشته شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قطعنامه ای علیه ایران  تصویب کرد . سیگنال این خبر به بازار سکه در ایران رسید.

عده ای از سکه بازان معتقد بودند در صورتی که نرخ دلار در بازار ارز امروز پنجشنبه 19 خرداد ماه به این خبر واکنش نشان دهد  به تبع آن فلز گران بهای داخلی نیز بر مدار صعود قرار خواهد گرفت و بار دیگر به سمت مرر مقاومتی 15 میلیون و200 هزار تومان حرکت خواهد کرد. 

با این حال عده ای دیگر می گفتند دیشب در معاملات پشت خطی قیمت دلار نزولی بوده  و این امر می تواند زمینه ساز افزایش قدرت معامله گران کاهشی شود  و قیمت سکه مانند روز چهارشنبه  آرایش نزولی به خود بگیرد. 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.