کد خبر : 18015 / /
/

محسن رضایی در آیین بزرگداشت شهید محمد بروجردی در دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به سخنان چند روز اخیر مقامات رژیم صهیونیستی و تهدیداتی که علیه کشورمان داشته اند تصریح کرد: مقامات اسراییل تهدید کرده‌اند که فلان طرح که نمی خواهم اسمش را ببرم می‌خواهند اجرایی کنند، ای کاش اسراییل جرات کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.

علی احمد نیا در پاسخ به محسن رضایی در توئیتی نوشت: دست داشتن در ترور سردار سلیمانی، حمله به محل اقامت نظامیان ایرانی در سوریه، ترور دانشمند هسته‌ای فخری زاده به روش عجیب در خاک ایران و.... بخشی از اقدامات عیان اسرائیل علیه ایرانه.

به گزارش اقتصادنیوز، محسن رضایی در آیین بزرگداشت شهید محمد بروجردی در دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به سخنان چند روز اخیر مقامات رژیم صهیونیستی و تهدیداتی که علیه کشورمان داشته اند تصریح کرد: مقامات اسراییل تهدید کرده‌اند که فلان طرح که نمی خواهم اسمش را ببرم می‌خواهند اجرایی کنند، ای کاش اسراییل جرات کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.

بر همین اساس، علی احمدنیا، فعال توئیتری در پاسخ به محسن رضایی نوشت: ‌دست داشتن در ترور سردار سلیمانی، حمله به محل اقامت نظامیان ایرانی در سوریه، ترور دانشمند هسته‌ای فخری زاده به روش عجیب در خاک ایران و.... بخشی از اقدامات عیان اسرائیل علیه ایرانه. بعد آقای رضایی میگه:ای کاش،اسرائیل جرات کرده و یک غلطی بکند تا ما او را از روی زمین محو کنیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.