کد خبر : 18060 / /
/

پرسپولیسی‌ها در سال‌های اخیر و در زمان نقل‌وانتقالات از این عادت‌ها نداشتند که سراغ بازیکنانی بروند که عضو تیم استقلال باشند.

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس همچنان پیگیر انتقال آرتور کوین یامگا مهاجم استقلال است.

پرسپولیسی‌ها در سال‌های اخیر و در زمان نقل‌وانتقالات از این عادت‌ها نداشتند که سراغ بازیکنانی بروند که عضو تیم استقلال باشند. آن هم بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند اما ظاهرا داستان در مورد یامگا مهاجم استقلال کمی فرق کرده است! مدیربرنامه‌های این بازیکن اعلام کرده که می‌تواند قرارداد این بازیکن را با استقلال فسخ کند و می‌گویند رقم فسخ قرارداد این بازیکن هم 150 هزار دلار است. پرسپولیسی‌ها هم به این مدیربرنامه مجوز دادند تا پیگیر فسخ قرارداد یامگا باشند و بعد با او پای میز مذاکره بنشینند.

هنوز خیلی‌ها در باشگاه با دیده شک به این انتقال نگاه می‌کنند و منتظرند تا ببینند این مدیربرنامه در روزهای آینده چه خواهد کرد. برخی می‌گویند اگر یامگا به پرسپولیس نیاید راهی تیم جدید فرهاد مجیدی می‌شود و درنهایت با استقلال ادامه همکاری نخواهد داد هر چند آبی‌ها تاکید دارند که او ماندنی است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.