کد خبر : 18081 / /
/

ا سعید آذری که از مدیران موفق فوتبال ایران است مصاحبه ای اختصاصی انجام دادیم تا ببینیم بحث حضور او در استقلال چقدر جدی است.

نام سعید آذری مدیر عامل سابق تیمهای ذوب آهن و فولاد بار دیگر برای استقلال مطرح شده و گفته می‌شود اگر سردار آجورلو به فدراسیون فوتبال برود، آذری جانشین او می‌شود.

با سعید آذری که از مدیران موفق فوتبال ایران است مصاحبه ای اختصاصی انجام دادیم تا ببینیم بحث حضور او در استقلال چقدر جدی است. آذری در این رابطه گفت: قبل از هر چیز قهرمانی استقلال را به آقای آجورلو و هواداران فهیم استقلال که همواره به بنده لطف داشته اند، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم برای همه تیمهای ملی و باشگاهی ایران اتفاقات خوبی رخ بدهد. در مورد استقلال باید بگویم تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هیچ تماسی با بنده انجام نشده و مذاکره ای هم نداشته ام. اگر من جای آقای سجادی بودم با قدرت از سردار آجورلو حمایت و ایشان را حفظ می‌کردم اما در مورد خودم تاکید می‌کنم که اصلا این طور نیست که در صف مدیریت استقلال باشم و یا هر کاری انجام بدهم که مدیر عامل استقلال شوم. طبعا اگر من مدیر توانایی باشم دنبالم می‌آیند.

آذری در ادامه گفت: افتخار می‌کنم که مردم لطف دارند و از محبت هواداران فهیم استقلال هم ممنونم. من از مدیرانی نیستم که بگویم به خاطر مردم می‌آیم و اگر بیایم هم مسلما با علم به همه مشکلات و بدهی‌ها و... می‌آیم. کار کردن در استقلال و پرسپولیس اگر سخت است اما امتیازات و ویژگی‌های خاص خود را هم دارد. من هم مدیری هستم که اتفاقا پول خوب می‌گیرم و کار خوب انجام می‌دهم و این طور نیست که اصلا برای پول کار نکنم اما شعار هم نمی‌دهم و مطمئن باشید که کارم را به نحو احسن انجام می‌دهم. همین حالا هم چند پیشنهاد از تیمهای لیگ برتری وجود دارد اما در مورد استقلال هیچ صحبتی نشده و امیدوارم آقای آجورلو با قدرت به کارشان در تیم بزرگ استقلال ادامه بدهند.

او در پایان گفت: از هواداران فوتبال در ایران چه خوزستانی‌های عزیز چه اصفهانی‌ها و چه استقلالی‌ها و... بابت حمایتی که در دوران محرومیت از من انجام دادند واقعا تشکر می‌کنم و مسلما این حمایت‌ها برای من ارزش بسیار زیادی دارد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.