کد خبر : 18121 / /
/

رحیمی با بیان اینکه بیش از نیمی از نیروهای پلیس در تهران مستاجرند، گفت: لذا ما هم سعی کردیم در اجرای ابلاغ فرامین، ۲۳۰۰ ظرفیت را برای پرسنل در تهران و اطراف تهران آماده کردیم.

 فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت که بیش از نیمی از نیروهای پلیس در تهران مستاجرند.

سردار حسین رحیمی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ۱۴۱۲ واحد سازمانی که صبح امروز با حضور فرمانده فراجا در مقر پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد، گفت: فراجا دوشادوش دولت در راستای تامین امنیت در جای جای کشور تلاش می‌کند. در راس آن نیز اقدام اخیر قرار می‌گیرد که ماموران در فرماندهی تهران بزرگ و پلیس آگاهی بلافاصله پس از وقوع سرقت از صندوق امانات شعبه یک بانک در کمترین زمان این سرقت بسیار پیچیده، حرفه‌ای و مهم را کشف و عاملان آن را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه گام‌های ارزشمندی برای تامین رفاه نیروها برداشته شده است، گفت: خوشبختانه فرمانده محترم کل انتظامی کشور نیازهای همکاران را درک می‌کنند و نیروهای ما هم مطلع‌اند که فرمانده آن‌ها برای معیشت آن‌ها تلاش می‌کند. طی این مدت اقدامات خوبی برای رفاه و معیشت ماموران انجام شده که عملیات اجرایی این خانه‌ها نیز یک مورد از آنهاست.

رحیمی با بیان اینکه بیش از نیمی از نیروهای پلیس در تهران مستاجرند، گفت: لذا ما هم سعی کردیم در اجرای ابلاغ فرامین، ۲۳۰۰ ظرفیت را برای پرسنل در تهران و اطراف تهران آماده کردیم. امسال نیز در نهضت خانه‌سازی سازمانی ما جزو اولین‌ها بودیم که بلافاصله ظرفیت‌ها را به معاونت مهندسی و پدافند اعلام کردیم. این پروژه امروز افتتاح می‌شود که نگاه آن به معیشت نیروها است.

رحیمی اضافه‌کرد: پیش از این نیز ما توانسته بودیم به پنج درصد از افرادی که نیازمند خانه سازمانی هستند خانه بدهیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اهمیت تامین معیشت و رفاه نیروهای انتظامی گفت: فاتب در ایجاد ظرفیت‌های ساخت واحدهای مسکونی برای نیروهای انتظامی پیشرو بوده است

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.