کد خبر : 18125 / /
/

دلار در بازار متشکل امروز - دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۵ درصدی به ۲۷,۰۴۷ (بیست و هفت هزار و چهل و هفت ) تومان رسید.

در بازار امروز قیمت طلا ؛ قیمت نیم سکه و سکه گرمی در حالی کاهش یافت که قیمت دلار متشکل بالا تر از دیروز بود.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا  امروز - دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۵۴ درصدی به ۱,۸۶۲ (یک هزار و هشتصد و شصت و دو ) دلار رسید

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

همچنین هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۸۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۴۹۸,۳۰۰ (یک میلیون و چهارصد و نود و هشت هزار و سیصد ) تومان معامله شد.

قیمت مثقال طلا 18 عیار امروز

در بازار امروز هر مثقال طلا 18 عیار نسبت به روز قبل ، با ۳۶۰۰۰ تومان کاهش، ۶,۵۱۲,۰۰۰ (شش میلیون و پانصد و دوازده هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل امروز - دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ - با رشد ۰.۵ درصدی به ۲۷,۰۴۷ (بیست و هفت هزار و چهل و هفت ) تومان رسید.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه امروز - دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ - با کاهش ۱.۰۸ درصدی به ۹,۲۰۰,۰۰۰ (نه میلیون و دویست هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ ربع سکه

ربع سکه امروز - دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ مصادف با ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ - با کاهش ۱.۱۲ درصدی به ۶,۲۳۰,۰۰۰ (شش میلیون و دویست و سی هزار) تومان رسید.

قیمت سکه گرمی امروز

در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل ، با ۲۰۰۰۰ تومان کاهش، ۳,۲۸۰,۰۰۰ (سه میلیون و دویست و هشتاد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.