کد خبر : 18156 / /
/

بازار ارزهای دیجیتال روز سختی را شروع کرده است

رمز ارز تتلو به این دلیل خطرناک است که کیف پول تتل کوین متمرکز است و بیش از ۸۰ درصد از توکن‌ها نزد کیف پول اصلی یا به معنای ساده‌تر کیف پول هومن کرمی باقی می‌ماند.

تتلو

بازار ارزهای دیجیتال روز سختی را شروع کرده است و خیلی از سرمایه‌گذاران در این بازار نگران آینده دارایی خود هستند. البته بسیاری از افراد هم این موقعیت را طلایی می‌دانند و در این روزهای که بیت کوین در کمترین قیمت دو سال اخیر است، اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کرده‌اند. در این شرایط باید آگاهانه خرید کرد و سراغ هر رمز ارزی نرفت. سلبریتی ها دانش مالی ندارند که به پشتوانه تبلیغات آن‌ها دارایی خود را به پای رمز ارزهای مدنظرشان بریزیم. تا به امروز اکثر رمز ارزهای معرفی شده از سوی سلبریتی ها یا طرح پانزی بوده است یا به معنای واقعی شت کوین هستند. در این گزارش نگاهی به یکی از توکن های پر سر و صدا در شبکه‌های مجازی داریم که فعالین بازار کریپتوکارنسی در خصوص این توکن هشدارهای زیادی داده‌اند.

تتلیتی ها چشم بسته خریدند

تتلیتی ها طرفداران امیرتتلو خواننده رپ ایرانی هستند که به قول خودشان چشم بسته دستورات سلطان را اجرا می‌کنند! این بار این چهره دارایی مردم را دانسته یا ندانسته هدف قرار داده است. به این دلیل ممکن امیر تتلو ندانسته این توکن را تبلیغ کند که فرد دیگری به اسم هومن کرمی پشت این پروژه است. کرمی مدعی است که طرفداران تتلو با خرید «تتل‌کوین» یک شبه پولدار خواهند شد. کرمی اسپانسر کنسرت تتلو در ترکیه بود که ارز دیجیتالی به اسم CCN (کریپتوکارنسی نیوز) را در این کنسرت تبلیغ می‌کرد. رمز ارزی که در آن زمان تنها ۲ دلار موجودی داشت. با افشای کلاه‌برداری بودن این رمز ارز تتلو و کرمی همراه هم وارد دنیای کریپتوکارنسی شدند و تتل کوین با نماد TNT را راه‌اندازی کردند. البته این توکن در حقیقت همان رمز ارز CCN است که اندکی تغییر کرده است. طرفداران تتلو معتقدند که با ارز دیجیتال تتل کوین می‌توانند آهنگ‌های این خواننده را خریداری کنند. همچنین در آینده، امکان خرید بلیت‌های کنسرت و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) این خواننده هم با استفاده از این رمز ارز فراهم خواهد شد.

 

رمز ارز تتلو خطرناک است

رمز ارز تتلو به این دلیل خطرناک است که این ارز دیجیتال تنها یک توکن طرفداری نیست و با ماهیت سرمایه‌گذاری معرفی شده است. در نتیجه بیشتر به یک پروژه کلاه‌برداری شبیه است تا یک توکن طرفداری که در تمام دنیا مرسوم است. البته ادعا برای کلاه‌برداری بودن به این موضوع خلاصه نمی‌شود. شعار اصلی رمز ارز تتلو پرداخت سود ماهانه ۵ تا ۲۵ درصدی است. تتل کوین وایت پیپر ندارد. همچنین کیف پول تتل کوین متمرکز است و بیش از ۸۰ درصد از توکن‌ها نزد کیف پول اصلی یا به معنای ساده‌تر کیف پول هومن کرمی باقی می‌ماند. اگر بررسی تخصصی هم انجام دهیم، به این نتیجه می‌رسیم که توکن CCN بر روی شبکه بایننس اسمارت چین ساخته شده است. بر اساس آمار بلاک چین بایننس، این توکن ۱۶ هزار و ۸۰۰ هولدر دارد که تمام آدرس این کیف پول‌ها فیک است.

حمایت عجیب از توکنی که آشکارا کلاه‌برداری است

باورکردنی نیست اما در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه پس از عرضه اولیه، بیش از ۱۰۰ نفر این توکن را خریده‌اند. در مجموع حدود ۱۰ هزار دلار توکن به فروش رسیده است.

واکنش‌های مردمی به توکن تتلو

واکنش‌های متفاوتی به رمز ارز تتلو در شبکه‌های مجازی دیدیم. شاید همه شما حدس بزنید که خیلی از واکنش‌ها مثل ادبیات تتلو قابل انتشار نیست اما نگاهی به تعدادی از واکنش‌ها خواهیم داشت که قابل انتشار در رسانه هستند. تعدادی از طرفداران این خواننده او را به دوری از کلاه‌برداران ارز دیجیتال دعوت کرده‌اند. در ادامه همراه ما باشید.

هرکی دنبال پول مردمه، جدیدا می‌ره کوین میزنه. مثل اینکه تتلو با پروژه tnt دنبال پول ملته.

این روزها هرکسی کمبود پول احساس می کنه توکن میزنه و آخر اسمشم میذاره روش. این بار تتلو در کنار هومن کرمی و توکن اسکم تتل کوین. هشدار، تتل کوین کلاه‌برداری است. از ما گفتن. ول کو گوش شنوا

تتلو و تیمش همیشه از هر روشی (سایت شرط‌بندی، فیشینگ اطلاعات بانکی به بهانه فروش آلبوم و آهنگ، جمع‌آوری مبالغی به اسم کمک به خوزستان، تبلیغ توکن اسکم و شت کوین در کنسرت و...) سعی در زدن جیب مردم داشته.

به دلیل تعداد زیاد مخاطب‌های سن پایین تتلو، خیلی مهمه در مورد اسکم بودن تتل‌ کوین (تی‌ان‌تی) به صورت گسترده اطلاع‌رسانی بشه.

اونی که میره کوین تتلو رو میخره رو نمیخواد بهش هشدار بدید، ولش کنید. اون آدم ارزش نجات دادن نداره.

از اونجایی که سرم تو تکنولوژی و اینا زیاده لازم دونستم به شمام بگم. تتلو یه نوع رمز ارز زده به اسم تتل کوین یا Tnt. این از نوع شت کوینه. شت کوین چیه؟ کوینیه که یه دوره ترند میشه سود میده بعد مث گاو افت میکنه. اون افت و پولایی که بخاطر افت از بین رفتن میره کجا؟ افرین تو جیب تتلو

دوستان شما می‌تونید تا ابد در مورد تتلوکوین و هر کوین دیگه هشدار بدید. از نظر من تنها نتیجه‌ش در بدترین حالت تبلیغ بیشتر برای اون پروژه‌ست و در بهترین حالت بخشی از مردم رو از خرید اون کوین منصرف کردنه؛ اما قبل از اینکه کارتون تموم بشه پروژه بعدی شروع شده و این سیکل معیوب تا ابد

امیر تتلو هم به کمک کلاهبردار هومن کرمی بصورت کاملاً علنی دستش رو کرد تو جیب مردم ایران و تتل کوین رو راه انداخت.

تتلو جان با خودت اینکار نکن و نزار هر بی صاحابی از اعتبار و دلرحمی ات، با تحریک اطرافیان سو استفاده کنه. با ۳ نفر آدم با سواد تو حوزه بلاک چین مشورت کن. از امین فردین و هومن کرمی دزد دوری کن. مشورت مستقل بگیر، حتما همه میگن اینکار دزدیه، تو که نمیخوای دزد باشی، نه؟ TNT تتل کوین

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.