کد خبر : 18176 / /
/

سعید صادقی هدف نخست نقل و انتقالاتی دو تیم بزرگ پایتخت است.

ورزش سه نوشت: نزدیکان فرهاد مجیدی هرگونه تماس این سرمربی با سعید صادقی و مدیربرنامه های او را تکذیب کردند.

سعید صادقی هدف نخست نقل و انتقالاتی دو تیم بزرگ پایتخت است. بازیکنی که با به ثمر رساندن ۶ گل و دادن ۱۴ پاس گل، موثرترین بازیکن لیگ بیست و یکم لقب گرفت و اکنون هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در پی جذب این بازیکن هستند و گل گهر نیز تلاش‌هایش را برای تمدید قرارداد این بازیکن آغاز کرده است.

امروز اخباری مبنی بر تمایل یک تیم اماراتی به صادقی در رسانه‌ها مطرح شد در ادامه نیز پای فرهاد مجیدی به میان آمد و شایعاتی در فضای مجازی مطرح شد که تیم مورد نظر، اتحاد کلباء است که سرمربی فصل گذشته استقلال را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده است.

از زمان حضور مجیدی در این تیم اماراتی، شایعاتی درخصوص تمایل فرهاد مجیدی به جذب بازیکنان ایرانی مطرح شد که امیرحسین حسین زاده نخستین نامی بود که برخی مدعی شدند مجیدی قصد دارد او را به خود به امارات ببرد که این خبر قویا از سوی نزدیکان فرهاد تکذیب و اعلام شد که وینگر جوان استقلال در لیست مجیدی قرار ندارد.

پس از بازگشت کاروان تیم ملی از دوحه، صادقی در فرودگاه و در جمع خبرنگاران حاضر شد. او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبای امارات، شخصاً با او صحبت کرده است، گفت: خیر، فکر می‌کنم با مدیر برنامه‌هایم صحبت شده است.

پس از این ادعای سعید صادقی، نزدیکان سرمربی فصل قبل استقلال تماس قویا هر گونه مذاکره با این بازیکن و یا مدیربرنامه‌های او را تکذیب کرده و مدعی شدند که سعید صادقی تحت هیچ عنوان در لیست خرید مجیدی قرار ندارد.

بدین ترتیب در صورتی که سعید صادقی از امارات پیشنهادی داشته باشد، تیم خواهان او اتحاد کلباء نیست و این بازیکن در لیست مورد نظر مجیدی قرار ندارد و تا به امروز نام هیچ بازیکن ایرانی در فهرست فرهاد دیده نمی‌شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.