کد خبر : 18195 / /
/

تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مدیران این سایت‌ها ادامه داشت تا این‌که ماموران متوجه شدند ساشا سبحانی، دنیا جهانبخت و امیر تتلو از شاخ‌های مجازی، گردانندگان این سایت‌های کلاهبرداری هستند.

 

اوایل زمستان سال‌ گذشته مردی با حضور در پلیس فتای تهران شکایت کرد که در دام باند شرط‌بندی گرفتار شده و پول بسیاری را در این ارتباط از دست داده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جام جم ، بعداز شکایت این مرد، زنان و مردان دیگری نیز با حضور در پلیس فتا شکایت‌های مشابهی مطرح کردند. تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌که ماموران پی بردند مدیران این سایت‌های شرط‌بندی در خارج از کشور حضور دارند.

 

تحقیقات برای شناسایی و دستگیری مدیران این سایت‌ها ادامه داشت تا این‌که ماموران متوجه شدند ساشا سبحانی،  دنیا جهانبخت و امیر تتلو از شاخ‌های مجازی، گردانندگان این سایت‌های کلاهبرداری هستند. این متهمان برای این‌که از خود ردی به جا نگذارند، هر چند وقت یک بار سایت را تغییر می‌دهند.

 محمد امین تقویان، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر گفت: با توجه به کلاهبرداری‌ها، سه متهم به دادسرا احضار شده‌اند که در صورت حاضر نشدن در وقت مشخص شده برای آنها قرار بازداشت صادر خواهد شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.