کد خبر : 18248 / /
/

استقلال دیروز با سجاد شهباززاده به توافق رسید

استقلالی‌ها با جذب سجاد شهباززاده مهاجم ایرانی دیگری جذب نخواهند کرد.

استقلال دیروز با سجاد شهباززاده به توافق رسید تا احتمالا به زودی معرفه این بازیکن به عنوان مهاجم فصل بعد آبی‌ها انجام شود. این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد آبی‌ها به دنبال جذب کاوه رضایی در خط حمله هستند.

هر چند گفته می‌شد به دلیل سبک بازی مشابه دو بازیکن و البته اینکه استقلال به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است از میان شهباززاده و رضایی یک بازیکن جذب خواهد شد. اما دلیل عدم جذب کاوه رضایی از سوی استقلالی‌ها گویا مصدومیت این بازیکن در فصل گذشته بوده است.

یکی از بازیکنانی که در نقل و انتقالات مد نظر باشگاه استقلال قرار دارد کاوه رضایی است. بازیکنی که سال‌ها پیش در ترکیب آبی‌ها به میدان رفت و بعد از درخشش نسبی راهی لیگ بلژیک شد. جالب است که نام رضایی به‌عنوان یکی از اولین گزینه‌های حضور در استقلال مطرح شد و حتی مدیران باشگاه استقلال نیز این موضوع را تلویحاً تأیید کردند اما ظاهراً این ماجرا به بن‌بست رسیده است. به این ترتیب نام این گزینه سرشناس از لیست آبی‌ها خط خواهد خورد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.