کد خبر : 18299 / /
/

منبعی که این خبر را در اختیارمان گذاشت مدعی شد به احتمال ۹۹ درصد جدایی احسان پهلوان از پرسپولیس قطعی است!

در حالی که گفته می‌شد احسان پهلوان در لیست بازیکنان تمدیدی پرسپولیس و یحیی گل محمدی است اما مذاکرات مدیربرنامه‌های هافبک شماره ۱۴ با درویش و دوستان به بن‌بست رسیده است.

منبعی که این خبر را در اختیارمان گذاشت مدعی شد به احتمال ۹۹ درصد جدایی احسان پهلوان از پرسپولیس قطعی است!

مهدی ترابی، میلاد سرلک، احسان پهلوان و سیامک نعمتی در صدر فهرست تمدیدی‌ها بودند اما تا کنون غیر از ترابی و سرلک هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس قراردادشان را تمدید نکرده اند.

احسان پهلوان دیگر بازیکنی است که روند مذاکراتش با سرخپوشان برای تمدید قرارداد به مشکل خورده است چرا که پیشنهاد مالی او مورد قبول مسئولان باشگاه قرار نگرفت. از طرفی جذب یک وینگر ممکن است جایگاه او را در تیم یحیی گل‌محمدی به خطر بیاندازد و به همین خاطر روند مذاکرات تا کنون به سرانجام نرسیده است.

ظاهرا مدیربرنامه‌ای احسان پهلوان در مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس درخواست قرارداد ۱۲ میلیارد تومانی برای تمدید قرارداد کرده است. طرف به مدیران باشگاه پرسپولیس گفته است که یک تیم صنعتی حاضر است ۱۹ میلیارد تومان به احسان پهلوان بپردازد اما این بازیکن حاضر است ۷ میلیارد تومان به سرخپوشان تخفیف دهد!

به نظر می‌سد خبر رقم دقیق قرارداد علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد سرلک و دانیال اسماعیلی فر به گوش احسان پهلوان رسیده و این هافبک مورد علاقه یحیی گل محمدی، درخواست چنین مبلغی برای تمدید کرده است. در همین راستا خبردار شدیم باشگاه پرسپولیس با این درخواست مخالفت کرده و به مدیربرنامه پهلوان گفته شد قرارداد فصل آینده او زیر ۹ میلیارد تومان خواهد بود.

شهریور ماه سال ۱۳۹۹ احسان پهلوان هافبک پیشین ذوب‌آهن با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست. پهلوان غیر از ذوب‌ آهن سابقه بازی در تیم‌های سپاهان و تراکتور هم داشته است. شنیدیم تیمی که پیشنهاد ۱۹ میلیارد تومانی به احسان پهلوان داده هیچ یک از تیم‌های مورد اشاره نیست!

این هافبک بی‌حاشیه برای تیم ملی ایران در رده‌های جوانان و امید بازی کرده است در مقطعی نیز توسط کارلوس کی‌روش به اردوی تیم ملی دعوت شده بود. گفته می‌شد او در لیست دراگان اسکوچیچ برای اردوی قطر نیز قرار گرفته بود که در لحظات آخر خط خورد!

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.