کد خبر : 18460 / /
/

علی دایی مدتی پیش در مصاحبه با فردوسی پور از ازدواج اول خود حرفی بع میان نیاورده بود. بلافاصه از مصاحبه دختر بزرگ علی دایی عکسی از مادرش منتشر کرد.

دختر علی دایی عکس جدیدی در کنار مادرش به اشتراک گذاشت که جوانی و زیبایی مادر خود را به رخ هوادارانش کشید. عکس جدید دختر علی دایی را در کنار مادرش ببینید که بتازگی منتشر شده است و خیلی از کاربران به مقایسه چهره این زن با همسر اصلی علی دایی پرداخته اند. علی دایی مدتی پیش در مصاحبه با فردوسی پور از ازدواج اول خود حرفی بع میان نیاورده بود. بلافاصه از مصاحبه دختر بزرگ علی دایی عکسی از مادرش منتشر کرد.

علی دایی

وی بعد از بازی برای تیم های السد قطر و آرمنیابیله فلد آلمان، به عنوان اولین بازیکن ایرانی در تیم بایرن مونیخ آلمان بازی کرد و همراه این تیم موفق به قهرمانی در بوندسلیگا شد. سپس بعد از بازی در تیم های هرتابرلین و الشباب امارات دوباره به تیم سابق خود، پرسپولیس تهران برگشت و با این تیم در سال ۱۳۸۲ عنوان آقای گل لیگ برتر ایران را کسب نمود. علی دایی در ۱۴۹ بازی ملی که داشت، بیش از از ۱۰۰ گل ملی به ثمر رساند و لقب بهترین گلزن جام ملت های آسیا در سال ۱۹۹۶ را دریافت کرد. وی همچنین به عنوان بهترین گلزن در بازی های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک و بازیکن سال آسیا در سال ۱۹۹۹ نیز شناخته شد. در ادامه بیوگرافی علی دایی می توانید عکس های متنوع و جدید این فوتبالیست پر افتخار ایرانی را مشاهده نمایید.

علی دایی

علی دایی

علی دایی

علی دایی

ازدواج علی دایی با مونا فرخ آذری در سال ۱۳۸۳ اتفاق افتاد و آنها صاحب دختری به نام نورا شدند که متولد سال ۱۳۸۸ می باشد، وی به همسر و دخترش علاقه زیادی دارد و در مورد نحوه آشنایی با همسرش در مصاحبه ای که در سال ۱۳۸۴ انجام گرفت، اینگونه توضیح داده است :

همسرم از آشنایان دور خانوادگی ما می باشد، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و بزرگ شده تهران می باشد. مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی را دارد و لیسانس صنایع غذایی می باشد، او هشت سال از من کوچک تر است.

علی دایی فوتبال حرفه ای خود را از تیم استقلال اردبیل شروع کرد و سپس به تیم بانک تجارت رفت و از آنجا به تیم ملی ایران دعوت شد و در نهایت به باشگاه تیم پرسپولیس تهران پیوست و فوتبال خود را در این تیم ادامه داد. به خاطر عملکرد خوب علی دایی در تیم ملی و تیم پرسپولیس پیشنهادهای زیادی از تیم های خارجی دریافت کرد.

علی دایی

علی دایی و کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

همانطور که گفتیم؛ علی دایی در کار های خیر و خداپسندانه زیادی مشارکت دارد. وی همچنین در جریان زلزله کرمانشاه که در سال ۱۳۹۶ که موجب ویرانی خانه های مردم و تحمیل خسارات زیاد به آنها شد، با اعلام آمادگی برای کمک به مردم زلزله زده، ضمن حضور در مناطق زلزله زده سر پل ذهاب با استفاده از کمک های شخصی و مردمی که رقم آن در ابتدا چیزی نزدیک ۷ میلیارد بود، خانه های زیادی در روستاهای سرپل ذهاب ساخت. وی همچنین خبر از ارسال ۶ کامیون و تریلی کمک نقدی به مردم زلزله زده کرمانشاه داد.

شکستن رکورد علی دایی توسط رونالدو

تیم ملی پرتغال در چارچوب رقابت های انتخابی یورو ۲۰۲۰ در مصاف با لیتوانی توانست به همراه تیمش با نتیجه پر گل ۶ بر صفر آن را شکست دهد. رونالدو در این دیدار برای تیمش سه گل به ثمر رساند و هتریک کرد.

در نتیجه وی با هتریکی که در این دیدار انجام داده و با زدن سه گل توانست با انجام ۹ هتریک در بازی های ملی از علی دایی پیش بیفتد، تا قبل از آن علی دایی با ۸ هتریک رکوردار بود.

وی همچنین در مصاف با تیم فرانسه در مسابقات یورو ۲۰۲۰ با به ثمر رساندن دو گل از روی نقطه پنالتی رکورد علی دایی در تعداد گل های زده در تیم ملی را شکست و در جدول برترین گلزنان ملی، نامش بالاتر از نام علی دایی قرار گرفت.

خانواده علی دایی

علی دایی خانواده ای پرجمعیت به دنیا آمد. علی دایی چهار برادر دارد و از نعمت خواهر محروم است.

علی دایی علاوه بر موفقیت های فوتبالی و تحصیلی در تجارت نیز موفق بوده و هم اکنون گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه، کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و عضو اتاق بازرگانی تهران می باشد. وی مٶسس و مدیرعامل شرکت پوشاک ورزشی دایی است.

مشاغل علی دایی به پوشاک ورزشی محدود نشده و در ساختمان سازی نیز فعال است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.