کد خبر : 18471 / /
/

خردادماه امسال رسیدگی به چند سرقت‌ متوالی از خانه‌های شمال تهران توسط ۴ مرد جوان در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

سارقان حرفه‌ای که به خانه‌های شمال تهران دستبرد زده بودند، به دام کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی افتادند.

خردادماه امسال رسیدگی به چند سرقت‌ متوالی از خانه‌های شمال تهران توسط ۴ مرد جوان در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، ۴ مرد جوان درحالی که کلت کمری و سلاح شکاری همراه داشتند به خانه‌های مردم در شمال تهران دستبرد زدند و محتویات با ارزش داخل خانه را به سرقت برده‌اند.

در گام نخست، کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی به سراغ بازبینی دوربین‌ مداربسته صحنه‌های وقوع جرم رفتند و لحظه به لحظه فیلم فرار سارقان را پس از سرقت چند خانه در شمال تهران مشاهده کردند که در ادامه موفق به شناسایی پلاک خودرو سارقان شدند.

بدین ترتیب کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی درپی کشف این سرنخ مهم با رصد‌‍‌های اطلاعاتی ۴ متهم پرونده را در غرب تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهمان پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت در بازجویی‌های اولیه به جرم ۲۵ فقره سرقت خانه در شمال تهران اعتراف و آدرس مالخر خود را در اختیار کارآگاهان قرار دادند که در ادامه مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر شد.

صبح امروز سرهنگ سعید دالوند رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در دومین طرح کاشف پلیس آگاهی گفت: «با دستور مقام قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار دارند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد».

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.