کد خبر : 18488 / /
/

دیروز در ساعات انتهایی معاملات، دلار توانست به کانال جدید نزدیک شود.

یکی از عواملی که می تواند حباب سکه را کاهش دهد، افزایش بهای اونس طلا در بازارهای جهانی است. با این حال حداقل در روزهای گذشته طلای جهانی علامت افزایشی خاصی را از خود نشان نداده است و این مساله می تواند به ضرر بازیگران افزایشی بازار سکه تمام شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ؛ دیروز در ساعات انتهایی معاملات، دلار توانست به کانال جدید  نزدیک شود. گفته می شود این اتفاقات ذهنیت معامله گران بازار سکه را تحت تاثیر قرار داد و باعث شد که در فضای غیررسمی تقاضا برای فلز گران بهای داخلی بالاتر برود. دیروز سکه امامی در مقطعی حتی تا محدوده ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عقب نشینی کرد ولی با توجه به پیام رشد دلار، گفته می شد که فلز گران بهای داخلی در بازار پشت خط تا محدوده ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان رشد کرد.

گمانه زنی های افزایشی در حالی در معاملات غیررسمی وجود داشت که فلز گران بهای داخلی در روزهای اخیر توان صعود به کانال ۱۶ میلیون تومان را نداشت و بیشتر در همین کانال ۱۵ میلیون تومانی تغییرات خود را به ثبت رساند.

به باور تحلیل گران فنی در صورتی که سکه امامی بتواند خط ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را بشکند، بازار ظرفیت رشد تا محدوده ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را خواهد داشت. یکی از محدودیت های بزرگ در مسیر سکه امامی برای اینکه وارد کانال بالاتر شود،‌حبابی است که پیرامون این فلز گران بها وجود دارد. 

یکی از عواملی که می تواند حباب سکه را کاهش دهد، افزایش بهای اونس طلا در بازارهای جهانی است. با این حال حداقل در روزهای گذشته طلای جهانی علامت افزایشی خاصی را از خود نشان نداده است  و این مساله می تواند به ضرر بازیگران افزایشی بازار سکه تمام شود. 


 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.