کد خبر : 18644 / /
/

بدون شک سعید صادقی یکی از بهترین‌های فصل گذشته لیگ برتر بوده است.

سعید صادقی خرید جدید پرسپولیس می‌گوید کل خانواده اش پرسپولیسی هستند و بازی برای پرسپولیس رویایی بود که به واقعیت پیوست.

بدون شک سعید صادقی یکی از بهترین‌های فصل گذشته لیگ برتر بوده است. وینگر تکنیکی گل گهر در این فصل بهترین بازیکن تیمش بود و آمار ۷ گل و ۱۴ پاس گل را از خودش به ثبت رساند. سعید در تابستان گذشته مورد توجه تیم‌های مطرحی چون پرسپولیس و استقلال قرار داشت و حتی چند بار با استقلالی‌ها مذاکره کرد، اما در نهایت با پیشنهاد مالی بهتر از سوی گل گهری‌ها مواجه شد و در این تیم ماند.

صادقی که در پایان فصل بازیکن آزاد شد با پیشنهادات مختلفی مواجه شد و هر دو تیم پرسپولیس و استقلال به دنبال خرید این بازیکن بودند. موضوعی که حواشی مختلفی ایجاد کرد و حتی مدیران استقلال طی روزهای گذشته و بعد از اینکه متوجه شدند سعید پرسپولیسی خواهد شد، علیه این بازیکن ملی پوش مصاحبه کردند و او را یک بازیکن معمولی خواندند.

صادقی که قبلا شاگرد یحیی گل محمدی بوده است به شدت برای فصل آینده مورد توجه پرسپولیس قرار داشت و بعد از بازگشت صادقی از اردوی تیم ملی مذاکرات جدی هم بین طرفین انجام شد.

در نهایت هم پرسپولیس موفق شد ستاره نقل و انتقالات را جذب کند.

سعید بالاخره بعد از انجام مذاکرات نهایی در خارج از باشگاه پرسپولیس، راهی ساختمان باشگاه شد و قراردادش را امضا کرد. بعد از پرسپولیسی شدن صادقی با این بازیکن تماس گرفتیم تا در خصوص حواشی اخیر و البته عقد قرارداد با تیم جدیدش گفت و گویی انجام دهیم. گفت‌وگوی خبرورزشی با شاه ماهی نقل و انتقالات را در زیر بخوانید:

بی صبرانه منتظر بازی برای پرسپولیس هستم

صادقی در خصوص بستن قرارداد با پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که توانستم به تیمی ملحق شوم که دوستش دارم. امیدوارم همه در کنار هم فصل فوق العاده‌ای را برای هواداران پرسپولیس رقم بزنیم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. بی صبرانه منتظر بازی برای پرسپولیس آن هم مقابل هواداران هستم و امیدوارم بتوانم مهره مفیدی برای تیم بزرگ پرسپولیس باشم.

از طرف من هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت

صادقی در خصوص اینکه چرا روند مذاکرات با پرسپولیس طول کشید گفت: بعد از اتمام لیگ من راهی اردوی تیم ملی شدم و با تیم به قطر رفتم. بعد از آن هم چند روزی را کنار خانواده ام بودم و بعد قراردادم را با پرسپولیس امضا کردم. فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

صادقی در خصوص ادعای چند روز اخیر مدیران استقلال هم گفت: من به این مسائل حاشیه‌ای کاری ندارم و نمی‌خواهم وارد این بحث‌ها بشوم. از طرف من هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت و کارها طبق روال عادی پیش می‌رفت.

خیلی چیزها از گل محمدی یاد گرفتم

صادقی در خصوص کار کردن دوباره با گل محمدی در فصل آینده گفت: آقا یحیی استاد من بودند و افتخار شاگردی ایشان را قبلا داشتم. چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و خیلی خوشحالم دوباره با هم کار می‌کنیم. امیدورام در کنار هم سال موفقی داشته باشیم و بتوانیم قهرمانی را در پایان فصل با هوادارانمان جشن بگیریم.

هدفم قهرمانی با پرسپولیس است

صادقی در مورد اهدافش از آمدن به پرسپولیس نیز گفت: خب بازی برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس افتخار بزرگی است و من خیلی خوشحالم عضوی از خانواده بزرگ پرسپولیس هستم. همه بازیکنان دوست دارند در این تیم بازی کنند و من از اینکه پرسپولیسی شدم، حس خیلی خوبی دارم. همه تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم در کنار همه پرسپولیسی‌ها فصل خوبی داشته باشم تا در کنار کسب موفقیت با پرسپولیس، بتوانم عضوی از تیم ملی در جام جهانی باشم.

کل خانواده ام پرسپولیسی هستند

سعید در خصوص اینکه گفته می‌شد استقلالی است و به این تیم خواهد رفت گفت: ما خانوادگی پرسپولیسی هستیم و بازی برای پرسپولیس رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد.

از اعتماد پرسپولیسی‌ها تشکر می‌کنم

خرید جدید پرسپولیس در پایان گفت: از همه هواداران پرسپولیس و اعضای باشگاه و کادرفنی تشکر می‌کنم که من را حمایت کردند و به من لطف داشتند. امیدوارم در کنار هم فصل فوق العاده‌ای داشته باشیم و برای سربلندی پرسپولیس بزرگ بجنگیم.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.