کد خبر : 18664 / /
/

من دو سال با استقلال قرارداد دارم و دو بار هم به صورت قرضی در تیم های دیگر (نفت مسجد سلیمان و شهرخودرو) بازی کرده ام.

هافبک جوان استقلال بعد از دو فصل بازی قرضی در تیم های دیگر ابراز امیدواری کرد که امسال در جمع آبی پوشان باشد.

فردین رابط در این فصل به عنوان بازیکن قرضی در شهرخودرو بازی کرد. او در اندیشه بازگشت به استقلال است و در مورد شرایط خود به خبرنگار ما گفت: من دو سال با استقلال قرارداد دارم و دو بار هم به صورت قرضی در تیم های دیگر (نفت مسجد سلیمان و شهرخودرو) بازی کرده ام. دیگر نمی توانم قرضی در تیم دیگری بازی کنم. در چنین شرایطی، اولویت اولم استقلال است و می خواهم که بمانم.

او در ادامه افزود: اگر سرمربی جدید تیم مرا نخواهد در آن شرایط خواهم رفت وگرنه اولویت اول و آخرم در فصل جاری استقلال است. با قدرت در تمرینات شرکت می کنم. با مدیریت هم صحبت کردم و گفتند که تمرینات شروع شد بیا و تمرین کن.

این بازیکن جوان در پاسخ به این سوال که پس با این اوصاف وضعیت نهایی بعد از حضور در تمرینات مشخص می شود گفت: به هر حال مربی جدید آمده و همه باید سر تمرینات حاضر شویم. باید آقای ساپینتو باید بازیکنان را ببیند و تشخیص بدهد. من سهمیه امید هستم و فکر نمی کنم مشکلی بابت حضور داشته باشم چون جای بازیکن بزرگسالی را نخواهم گرفت. همه چیز به سرمربی و مدیریت تیم بستگی دارد.

رابط با اشاره به اینکه طی این دو سال به خاطر بازگشت به استقلال با مبالغی بسیار کم بازی کرده گفت: می خواهم امسال به استقلال کمک کنم و تمرینات انفرادی خودم را هم شروع کرده ام. در این دو سال که قرضی در تیم های دیگر بازی کردم، عملکرد خوبی داشتم. مربیان در آن مقطع گفتند که قرضی برو تا با تجربه تر برگردی. من این درخواست را قبول کردم و با مبالغ پایین در این دو سال بازی کردم فقط به عشق اینکه به استقلال برگردم. با وجود اینکه شرایط زندگی سخت شده ولی در این مدت زیر ۵۰ میلیون پول گرفتم چون می خواستم پای استقلال بمانم.

وی به آخرین سوال که در مورد پیشنهادات سایر باشگاهها بود این گونه جواب داد: پیشنهادات دیگری هم داشتم ولی گفتم که اولویتم استقلال است مگر اینکه سرمربی مرا نخواهد.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.