کد خبر : 18675 / /
/

داهوا، بزرگترین تولید کننده سیستم های دوربین مداربسته در دنیا، دهمین سالگرد اختراع فناوری رابط ویدیوی ترکیبی با وضوح بالا (HDCVI) را جشن می‌گیرد.

داهوا، بزرگترین تولید کننده سیستم های دوربین مداربسته در دنیا، دهمین سالگرد اختراع فناوری رابط ویدیوی ترکیبی با وضوح بالا (HDCVI) را جشن می‌گیرد.

از زمان معرفی فرمت تصویری دوربین مداربسته HDCVI در سال 2012، داهوا در ارائه انتقال HD از راه دور و تجربه ارتقاء یکپارچه برای کاربران سیستم های آنالوگ پیشرو بوده است. به عنوان یک راه حل باز و HD-over-coax، نمونه کارها HDCVI در سال 2015 با انتشار اولین دوربین های ثابت 4K و دوربین های چشم ماهی 4K - بالاترین وضوح موجود برای HD-over-coax در آن زمان به نقطه عطفی بزرگ رسید.

از زمانی که HDCVI در بازارهای دوربین مداربسته دنیا و همچنین ایران عرضه شد به دلیل قیمت پایین محصولات و در عین حال کیفیت بالا توانست مورد استقبال زیادی قرار بگیرد. خصوصا اینکه بسیاری از کاربران دوربین های آنالوگ قدیمی توانستند با استفاده از کابل های کواکسیال سابق خود یک سیستم جدید با رزولیشن مگاپیکسلی بالا داشته باشند.

 

چندین فناوری نوآورانه

داهوا ضبط کننده های HDCVI فناوری Penta-brid را معرفی کرد که به طور یکپارچه ویدئو را از منابع HDCVI، AHD، TVI، CVBS و IP به طور همزمان ضبط می کند.

داهوا به طور مداوم مجموعه HDCVI خود را برای ارائه آخرین قابلیت های نظارت تصویری توسعه داده است. یکی دیگر از موفقیت های داهوا در سیستم های HDCVI، انتقال صدا از طریق بستر HDCVI و بدون هیچ سیم کشی مجزا بود. داهوا توانست نیاز مشتریان را برای ضبط همزمان صدا و تصویر از طریق دوربین های مداربسته دارای میکروفون داخلی برآورده سازد.

در همین حال یکی دیگر از موفقیت های داهوا در سیستم های HDCVI، انتقال دیتا در مسافت های طولانی بود، این قابلیت که به عنوان Long Distance شناخته می شود توانست تصاویر دوربین ها را برای کابل کشی های طولانی چند صد متری ارسال کند.

از دیگر سری های موفق داهوا می توان به دوربین های HDCVI فول کالر اشاره کرد که تصاویر را در تاریکی مطلق به صورت تمام رنگی نمایش می دهد.

 

از آن زمان، داهوا به طور مستمر محصولات  HDCVI خود را برای ارائه آخرین قابلیت های نظارت تصویری بدون پیچیدگی و هزینه اضافی تبدیل به یک سیستم IP توسعه داده است. جنیفر هاکنبورگ، مدیر بازاریابی محصول در Dahua Technology ایالات متحده گفت: "ما هیجان زده هستیم که اعلام کنیم پیشنهاد HDCVI جدید ما توسط چندین فناوری نوآورانه تقویت شده است." این راه‌حل‌ها برای بهبود کارایی عملیاتی سیستم‌های آنالوگ و در عین حال گسترش دامنه سناریوهای کاربردی طراحی شده‌اند.

 

عملکرد تصویر بهینه شده

دوربین مداربسته جدید 5 مگاپیکسلی، 2.8 میلی‌متری سه در یک (TiOC) (A52CJC2) آلودگی نوری را با حالت روشنایی دوگانه هوشمند خود کنترل می‌کند. هنگامی که هدفی در صحنه وجود ندارد، دوربین به طور هوشمند بین حالت IR و هنگامی که هدفی شناسایی می شود، حالت نور سفید را تغییر می دهد. این مدل برای برنامه هایی که نمی خواهید LED های سفید نور در تمام شب روشن باشند ایده آل است. مجموعه ویژگی های دوربین می تواند با آژیر هشدار و چراغ های قرمز و آبی چشمک زن از رفتار مجرمانه جلوگیری کند.

 

Night Color 2.0 گزینه های 2MP، 5MP و اکنون 4K (A82CJN2) را در محفظه های کره چشم و گلوله ارائه می دهد. فناوری Night Color 2.0 LED های با نور سفید را برای نظارت تمام رنگی در شرایط نور کم ادغام می کند و تصاویر واضح و رنگی را در سناریوهای تاریک ثبت می کند. برای صحنه‌هایی با شرایط نوری با کنتراست بالا، سری کامل دوربین‌های رنگ شب داهوا از فناوری Super Adapt برای ثبت تصویر عالی برخوردار است. این فناوری بدون توجه به صحنه، تنظیمات را به طور خودکار تنظیم می کند تا بهترین عملکرد تصویر را بهینه کند.

 

دوربین مداربسته

داهوا بیش از صدها نمایندگی در سراسر جهان دارد

داهوا در حالی تولد سیستم های HDCVI خود را جشن می گیرد که محصولاتش در صدها نمایندگی داهوا در سراسر جهان عرضه می شود. این برند هم اکنون یکی از برترین سیستم های نظارت تصویری دنیاست و تا به امروز در تولید و توسعه سیستم های جدید خصوصا در بستر HDCVI و تحت شبکه موفق بوده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.