کد خبر : 18704 / /
/

محمد حسینی، مدافعی که می‌گویند مورد توجه استقلال قرار گرفته تا جانشین محمد دانشگر باشد.

 

مدافع لیگ برتری به توافق نهایی با استقلال نزدیک شده است و احتمالا به زودی آبی‌پوش خواهد شد.

محمد حسینی، مدافعی که می‌گویند مورد توجه استقلال قرار گرفته تا جانشین محمد دانشگر باشد، فصل گذشته بهترین بازیکن هوادار و یکی از بهترین مدافعان میانی لیگ برتر بوده است. او در ۲۱بازی بازیکن فیکس تیمش بوده و در ۲بازی هم به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین رفته است. حاصل کار محمد حسینی در این ۲۳ بازی و ۱۹۰۸ دقیقه، کسب میانگین امتیاز ۷.۰۳ از سایت متریکا بوده است. او تنها بازیکن هوادار بوده که نمره بالاتر از ۷گرفته و به این ترتیب بهترین بازیکن تیمش در فصل گذشته لقب گرفته است.

با این کارنامه، حسینی در جمع مدافعان میانی لیگ۲۱ به رتبه ششم رسیده و فقط سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، علی نعمتی، ولسیانی و آرمین سهرابیان در این پست بیشتر از او امتیاز گرفته‌اند. حسینی با وجود اینکه یک مدافع میانی است اما در طول فصل گذشته ۲گل زده و یک‌بار هم برای هوادار پاس گل داده است. مهم‌ترین گل او در بازی رفت مقابل پرسپولیس به ثمر رسید. حسینی در تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر شاگردان یحیی گل اول هوادار را به ثمر رساند. این مدافع در طول فصل ۲بار به تیم منتخب هفته رسید و ۲بار هم به‌عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.