کد خبر : 18711 / /
/

در تایم فریم طولانی مدت، روند نزولی است و روند صعودی کوتاه مدت می‌تواند اصلاح روند نزولی باشد. در صورت از دست رفتن حمایت ۲۰ هزار دلار، احتمال ادامه ریزش تا ۱۷ هزار وجود دارد.

نمودار قیمتی بیت کوین طبق تحلیل های پیشین تجارت نیوز، الگوی مثلث را از پایین شکسته و تا حدودی اصلاح قیمتی داشته، هم اکنون این ارز دیجیتال در ناحیه مهم حمایتی به سر می‌برد و حفظ یا از دست رفتن این سطح می‌تواند ادامه روند را تحت الشعاع قرار دهد.

فرناز حیدری/به گزارش تجارت‌نیوز، در تایم فریم طولانی مدت، روند نزولی است و روند صعودی کوتاه مدت می‌تواند اصلاح روند نزولی باشد. در صورت از دست رفتن حمایت ۲۰ هزار دلار، احتمال ادامه ریزش تا ۱۷ هزار وجود دارد.

آلت کوین ها نیز معمولا تحت تاثیر روند بیت کوین قرار دارند و روندی مشابه را در پیش می‌گیرند. اتریوم نیز به عنوان دومین ارز مهم بازار کریپتوکارنسی در طولانی‌مدت روند نزولی و در کوتاه مدت، روند صعودی را در پیش گرفته است. احتمال ریزش اتریوم تا هزار و ۴۴ دلار وجود دارد اما در صورت صعود، مقاومت محدوده هزار و ۲۶۰ اهمیت ویژه‌ای دارد.

سولانا نیز به‌عنوان یکی از رمزارزهایی که با پروژه‌های جذاب، سرمایه‌گذاران بسیاری را جذب کرده، به یکی از ارزهای مهم بازار کریپتوکارنسی تبدیل شده است.

قیمت سولانا هم اکنون در زمان نگارش این متن ۳۵ دلار و ۳۰ سنت است. ۳۸ و ۳۱ دلار به ترتیب مقاومت و حمایت های این نمودار هستند، البته در حال حاضر نیز سولانا در تلاش برای حفظ حمایت ۳۵ دلار است که با توجه به حجم بالا و روند صعودی، احتمال حفظ حمایت بالا است.

مهم‌ترین شرط معامله در بازار کنونی

سایر رمزارزهای بازار نیز غالبا دارای روند صعودی کوتاه مدت و روند نزولی بلند مدت هستند اما برای انجام ترید (مخصوصا با اهرم ) باید در تایم فریم کوتاه به صورت فوق العاده دقیق با بررسی سطوح حمایت و مقاومت، روند ها، الگو ها، اندیکاتور ها و… تحلیل ها انجام شود.

باید توجه داشت که تمامی تحلیل هایی که در بازارهای مالی انجام می شود احتمالی بوده و نباید به طور صد در صدی به آنها اتکا کرد، بلکه با مدیریت ریسک و رعایت اصول سبدگردانی یا ترید، در حفظ دارایی کوشا بود، یکی از اصول مهم در ورود به بازار، این است که افراد تمام سرمایه زندگی خود را وارد بازار نکنند، به عبارت دیگر پولی را وارد بازار کنند که می‌توانند روی آن ریسک کرده و تاب از دست دادن آن را داشته باشند، بنابراین فروش دارایی هایی مانند خانه و ماشین به امید کسب سود در بازار های مالی اشتباه محض است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.