کد خبر : 18736 / /
/

کم کردن واسطه‌ها در مذاکرات ‎ایران و ‎آمریکا در ‎قطر نشانه‌ای است از ظهور عقل‌گرایی در نظام جمهوری اسلامی و رها کردن ژست انقلابی‌گری که طی سالهای اخیر مردم را به فلاکت رسانده‌ است.

علی مطهری به مذاکره غیرمستقیم ایران و آمریکا برای احیای برجام در قطر واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت: یک گام دیگر تا مذاکره مستقیم با آمریکا باقی‌ مانده که حق خود را از او بستانیم بدون آنکه لازم باشد منافع ‎روسیه و ‎چین و ‎اروپا را منظور کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، علی مطهری، نماینده تهران در مجلس دهم در رشته توئیتی نوشت: ‌کم کردن واسطه‌ها در مذاکرات ‎ایران و ‎آمریکا در ‎قطر نشانه‌ای است از ظهور عقل‌گرایی در نظام جمهوری اسلامی و رها کردن ژست انقلابی‌گری که طی سالهای اخیر مردم را به فلاکت رسانده‌ است.

یک گام دیگر تا مذاکره مستقیم با آمریکا باقی‌ مانده که حق خود را از او بستانیم بدون آنکه لازم باشد منافع ‎روسیه و ‎چین و ‎اروپا را منظور کنیم، کاری که باید سالها پیش انجام می‌شد ولی شعارزدگی و آمریکاستیزی افراطی مانع آن بوده‌ است.

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.