کد خبر : 19177 / /
/

تیم شباب الاهلی که مهدی قایدی بازیکن سابق تیم استقلال همچنان در عضویت این تیم قرار دارد به تازگی دور جدید تمرینات خودش را آغاز کرده است.

 

 

دور جدید تمرینات تیم شباب الاهلی امارات با حضور ستاره ملی پوش ایرانی و بازیکن جدید پرتغالی این تیم استارت خورد.

تیم شباب الاهلی که مهدی قایدی بازیکن سابق تیم استقلال همچنان در عضویت این تیم قرار دارد به تازگی دور جدید تمرینات خودش را آغاز کرده است.

ژاردیم، سرمربی پرتغالی این تیم این روزها تمرینات بدنسازی شباب الاهلی را استارت زده و به احتمال زیاد در روزهای آینده با برپایی یک اردو در اروپا فاز دوم مرحله بدنسازی برای ورود به رقابت های لیگ جدید امارات را هم استارت خواهد زد.

در روزهای گذشته شایعه پیوستن مهدی قایدی به تیم اتحاد کلبا امارات مطرح شد که یکی از مسئولان باشگاه شباب الاهلی در گفت‌وگو با خبرورزشی، این موضوع را تکذیب کرد و گفت: «این شایعات فقط در رسانه ها مطرح شده و مهدی قائدی با قدرت تمریناتش را برای فصل آینده از سر گرفته است».

این فرد مسئول در باشگاه شباب الاهلی در این باره که آیا سرمربی پرتغالی به قایدی اعتقاد دارد یا نه گفت: «قایدی فعلا تحت قرارداد باشگاه شباب الاهلی قرار دارد و موظف است این روزها در تمرینات تیم باشگاهی اش شرکت کند».

شایان ذکر است؛ یک بازیکن جدید پرتغالی هم این روزها با الاهلی تمرین می کند که کارل جارولیم نام دارد و ظاهرا مدنظر باشگاه اماراتی است تا در فصل بعد برای این تیم توپ بزند.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.