کد خبر : 19246 / /
/

آسپیلیکوئتا، که یک سال از قراردادش باقی مانده، مشتاق رفتن به نوکمپ با قراردادی در حدود ۷ میلیون پوند است. اما سرمربی تیم، توماس توخل، نیاز به وارد کردن نیروهای دفاعی دارد.

گفته می‌شود که سزار آسپیلیکوئتا مشتاق انتقالی پر سود به بارسلونا است و قراردادی دو ساله روی میز دارد. و در حالی که این مدافع کناری قدیمی پس از یک دهه خدمت جانانه قصد رفتن کرده است، کمبود مدافع باعث شده که خروج اجتناب‌ناپذیر او به تعویق بیافتد.

چلسی به سزار آسپیلیکوئتا گفته تا زمانی که خط دفاعی تیم را تقویت نکنند، نمی‌تواند باشگاه را ترک کند.

آسپیلیکوئتا، که یک سال از قراردادش باقی مانده، مشتاق رفتن به نوکمپ با قراردادی در حدود ۷ میلیون پوند است. اما سرمربی تیم، توماس توخل، نیاز به وارد کردن نیروهای دفاعی دارد. و در همین راستا ناتان آکه از منچسترسیتی به بازگشت به استمفوردبریج نزدیک است و چلسی چند بازیکن دیگر را هم زیر نظر دارد.

در این میان، ادوارد مندی، دروازه‌بان تیم، باور ندارد که شکاف عمیقی بین آنها و منچسترسیتی و لیورپول باشد. تیم او در فصل گذشته با ۱۹ امتیاز کمتر از سیتی قهرمان و ۱۸ امتیاز کمتر از لیورپول رده دومی در جدول ایستاد. او از کمپ پیش‌فصل چلسی در لس‌آنجلس به نشریه «اسپرت‌میل» گفت: «با در نظر گرفتن سال گذشته، فکر می‌کنم تا دسامبر در جای خوبی بودیم و بعد از آن اتفاقات زیادی مانند مصدومیت برایمان پیش آمد. مواردی از ابتلا به کووید داشتیم و انگار کمی از سطح عملکردمان را از دست دادیم، و بله فکر می‌کنم تفاوت در همین است. اما اگر بازی مقابل لیورپول و منچسترسیتی در سال گذشته را نگاه کنید، فکر نمی‌کنم فاصله زیادی بین ما و آنها وجود داشته باشد. بنابراین ما فقط باید خوب شروع کنیم و سطح عملکردمان را حفظ کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.»

 

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.