کد خبر : 19257 / /
/

ابراهیم قاسمپور در مورد اظهارات احسان اصولی پس از جلسه اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ مبنی براینکه کمیته فنی در جلسه بررسی صلاحیت این مربی حرفه‌ای عمل نکرده و رفتارش خارج از روال بوده است، اظهار داشت: من پس از جلسه کمیته فنی آنچه خواستند را گفتم.

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: موش و گربه بازی در نیاورید و توپ مشخص شدن وضعیت اسکوچیچ را در زمین من نیاندازید.

ابراهیم قاسمپور در مورد اظهارات احسان اصولی پس از جلسه اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ مبنی براینکه کمیته فنی در جلسه بررسی صلاحیت این مربی حرفه‌ای عمل نکرده و رفتارش خارج از روال بوده است، اظهار داشت: من پس از جلسه کمیته فنی آنچه خواستند را گفتم. خیلی چیزهای دیگر نیز به ما گفته‌اند که نگویید و ما آنها را نگفتیم. مثلاً در مورد گزینه‌های ایرانی و خارجی صحبتی نکردیم اما به ما گفتند بحث صلاحیت اسکوچیچ را بگویید که این کار را انجام دادیم. 

وی افزود: این موضوع فقط صحبت من نبود بلکه کل اعضای کمیته فنی نیز این مطلب را اعلام کردند. می‌توانید با آنها تماس بگیرید تا مطمئن شوید، باید آن صحبت را می‌گفتم یا خیر. سؤال من این است چرا موش و گربه ‌بازی در می‌آورید اگر قرار است کسی تصمیم بگیرد این کار را انجام بدهد. اگر اسکوچیچ مورد تأیید است او را تأیید کنید و اگر نیست، رد شود. 

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اینکه بگوییم نباید فلان موضوع را می‌گفتید درست نیست. از ما درخواست کردند به عنوان اعضای کمیته فنی نظر خود را در مورد اسکوچیچ بگوییم. موارد فنی را کنار بحث‌های مدیریتی این مربی قرار دادیم و در نهایت به این جمع‌بندی رسیدیم که او نمی‌تواند به تیم ملی کمک کند. این نظر را نیز اعلام کردیم. آیه قرآن که غلط نشده است. تصمیم گیرنده نیز خود اعضای هیأت رئیسه هستند و تکلیف را مشخص کنند.

قاسمپور در مورد اینکه آیا نظر کمیته فنی را قبل از اعلام در جمع خبرنگاران به اطلاع میرشاد ماجدی رسانده بودند، گفت: با ماجدی در آن جلسه تلفنی صحبت کردیم. او نیز اعلام کرد هرچه نظر کمیته فنی باشد مورد تأیید من نیز هست زیرا خودش به دلیل انجام یک کار مهم نمی توانست به جلسه کمیته فنی بیاید. شاید این کار هم اساسی‌تر از حضور در جلسه کمیته فنی بود اما تلفنی در جریان مسائل قرار گرفت. غلامرضا جباری، پرویز مظلومی، علی‌اصغر مدیرروستا و نادر عزت‌اللهی نیز در جلسه حضور داشتند. مرتضی محصص به دلیل بیماری نتوانست بیاید اما با او نیز مثل حمید استیلی و میرشاد ماجدی تلفنی حرف زدیم. از خودم اختیار نداشتم که نظر شخصی‌ام را بگویم بلکه نظر جمع را اعلام کردم.

وی تصریح کرد: بدون تأکید تمام اعضای کمیته فنی نیز نمی‌توانم در جمع خبرنگاران چیزی بگویم. اگر می‌خواهند توپ را در زمین من بیندازند ایرادی ندارد. روپایی زدنم خیلی خوب است و بلد هستم روپایی و دریبل بزنم. اما اینکه نمی‌توانند یک تصمیم قاطعانه در مورد اسکوچیچ بگیرند مشکل خودشان است. 

سخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال ادامه داد: برای جمع‌بندی جلسه به این نتیجه رسیدیم که همان موضوعی را که در جمع خبرنگاران گفتم، بگوییم. همانگونه که خیلی از چیزهای دیگر را که می‌توانستیم بگوییم، نگفتیم. اما درمورد اینکه می‌خواهند توپ را در زمین ما بیندازند باید بگویم فوتبالم در جوانی بد نبود و اگر آقایان فوتبال بازی‌ کردن‌شان خوب نبود مقداری روپایی تمرین کنند. 

قاسمپور عنوان کرد: بحث من این است چرا زودتر تکلیف اسکوچیچ مشخص نمی‌شود تا موضوع تا این اندازه کش و قوس پیدا نکند. مشخص شدن وضعیت اسکوچیچ خیلی طولانی شده است. خودشان باید یکبار تصمیم بگیرند تا پس از تأیید یا رد کمیته فنی آن را اعلام کند. همیشه عادت داریم کار را دقیقه 90 بیندازیم. 

وی در مورد اینکه اگر نظر اعضای هیأت رئیسه برخلاف کمیته فنی باشد چه تصمیمی خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: بعداً نظر خود را در این مورد اعلام خواهیم کرد.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.