کد خبر : 19270 / /
/

اوتادی که فارغ‌التحصیل کارشناسی طراحی داخلی است، در این مسابقه در مقام مجری بازیگران مطرح وچهره‌های شناخته شده را در رقابتی جذاب مقابل یکدیگر قرار می‌دهد

 لیلا اوتادی در مسابقه «چیدمانه» با عنوان مجری به زودی مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، مسابقه بزرگ «چیدمانه» به تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی پس از اتمام ساخت دکور و انتخاب برخی از عوامل پشت دوربین به زودی مقابل دوربین خواهد رفت. این مسابقه به موضوع دکوراسیون داخلی منازل می‌پردازد و اجرای آن نیز بر عهده لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون قرار دارد.

اوتادی که فارغ‌التحصیل کارشناسی طراحی داخلی است، در این مسابقه در مقام مجری بازیگران مطرح وچهره‌های شناخته شده را در رقابتی جذاب مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا ذوق و سلیقه آنها را در چیدمان منزل در معرض قضاوت داوران برنامه و مردم قرار دهد.

 

مدیریت تولید این پروژه بر عهده ایرج طایفه قرار دارد و محمد خیابانی نیز به عنوان نویسنده با گروه همکاری می‌کند. «چیدمانه» برای پخش از یکی از پلتفرم‌های داخلی تهیه و تولید می‌شود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.