کد خبر : 19333 / /
/

بانک سامان از جمله بانک‌هایی است که به متقاضیان، تسهیلات ازدواج پرداخت می‌کند.

وام ازدواج یکی از تسهیلات پرطرفداری است که بانک‌های مختلف آن‌ را پرداخت می‌کنند، وام ۱۵۰ میلیونی بانک سامان نیز از همین دسته تسهیلات است.

بانک سامان از جمله بانک‌هایی است که به متقاضیان، تسهیلات ازدواج پرداخت می‌کند. شرایط این وام مانند هریک از بانک‌ها متفاوت است. در ادامه به تشریح شرایط تسهیلات ۱۵۰ میلیونی بانک سامان می‌پردازیم.

وام ۱۵۰ میلیونی بانک سامان

سقف وام ازدواج بانک سامان برای زوج‌هایی که آقا زیر ۲۵ سال و خانم زیر ۲۳ سال هستند ۱۵۰میلیون تومان است. سقف تسهیلات برای باقی زوج‌ها ۱۲۰ میلیون تومان است.

بانک سامان نوع ضمانت وام ازدواج را نیز ارائه سند ملکی از سوی متقاضیان اعلام کرده است.

باید توجه داشت که وام ازدواج بانک سامان بدون سود است و متقاضیان فقط کارمزد وام را می‌پردازند. کارمز این تسهیلات نیز معادل ۴درصد است.

با این حساب مبلغ اقساط وام ازدواج بانک سامان نیز برای وام ۱۵۰میلیون تومانی معادل یک میلیون و ۳۶۳هزار تومان و برای تسهیلات ۱۲۰میلیون تومانی معادل یک میلیون و ۹۰هزار تومان است.

نهایتا مجموع بازپرداخت وام ۱۵۰ میلیون تومانی معادل ۱۸۳میلیون تومان و وام ۱۲۰ میلیون تومانی هم معادل ۱۴۶میلیون و ۴۰۰هزار تومان خواهد بود.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.