کد خبر : 19343 / /
/

آخرین وضعیت افشین پیروانی در CCU/عکس آخرین وضعیت افشین پیروانی در CCU/عکس مدیر تیم فوتبال پرسپولیس که در بیمارستان بستری شده، با اعلام پزشک تیم در CCU تحت نظر خواهد بود و در این مدت ممنوع الملاقات است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افشین پیروانی بعد از بازی دوستانه روز گذشته مقابل پیکان به بیمارستان مراجعه کرد و با تشخیص پزشکان بستری شد. دکتر حقیقت، پزشک پرسپولیس در این باره گفت: آقای پیروانی به علت لخته شدن خون در وریدهای پای چپ، بنابر تشخیص پزشک باید چند روز در CCU بستری و تحت نظر باشند و در این مدت ممنوع الملاقات هستند.

 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس که در بیمارستان بستری شده، با اعلام پزشک تیم در CCU تحت نظر خواهد بود و در این مدت ممنوع الملاقات است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افشین پیروانی بعد از بازی دوستانه روز گذشته مقابل پیکان به بیمارستان مراجعه کرد و با تشخیص پزشکان بستری شد.

دکتر حقیقت، پزشک پرسپولیس در این باره گفت: آقای پیروانی به علت لخته شدن خون در وریدهای پای چپ، بنابر تشخیص پزشک باید چند روز در CCU بستری و تحت نظر باشند و در این مدت ممنوع الملاقات هستند.

افشین پیروانی

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.