کد خبر : 19404 / /
/

گر بخواهم جواب انتقادهای موجود را بدهم کاری آسان در پیش دارم و سعی می‌کنم با منشا اصلی آن که می‌دانم از کجاست برخورد کنم.

مهدی تاج کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص وضعیت نقدهای صورت گرفته به خود گفت: من منتظر رای پرونده ویلموتس بودم که قرار بود دیروز وضعیت نهایی آن مشخص شود و دلیل تاخیر آن را نمی‌دانم و حالا می‌توانم صحبت کنم.

وی افزود: اگر بخواهم جواب انتقادهای موجود را بدهم کاری آسان در پیش دارم و سعی می‌کنم با منشا اصلی آن که می‌دانم از کجاست برخورد کنم. این روزها انتقادهای بدون مدرک و مستند در ورزش ایران باب شده است و من در اولین اقدام جوابیه سفت و سختی برای صحبت‌های امیرحاج رضایی دارم. ایشان مصاحبه سراسر توهین‌آمیزی در مورد بنده داشته و باید پاسخگو باشد.

رییس اسبق فدراسیون فوتبال در همچنین در خصوص تیم معرفی شده خود برای حضور در انتخابات گفت: با یک تیم شناخته شده قصد ورود دارم و برای آن برنامه مفصلی هم تدارک دیده‌ام.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.