کد خبر : 19436 / /
/

تصاویری منتشر شده از ازدحام طرفداران حامد آهنگی کمدین معروف در اکران فیلم «بی صدا حلزون» را ببینید.

حامد آهنگی استندآپ کمدین معروف ایرانی است. حامد آهنگی متولد 17 تیر ماه 1358 در بندر انزلی است. حامد آهنگی متأهل است.  عکس جدید حامد آهنگی را در زیر مشاهده می کنید. حامد آهنگی طفداران زیادی دارد.

حامد اهنگی کمدین و شومن مطرح و محبوب ایرانی است که در سالهای اخیر موفق شده کارهای بسیار مهمی را در عرصه کمدی انجام دهد او بیشتر به عنوان کمدین در مراسم های مخلتف حضور پیدا میکرد اما با برنامه خندوانه توانست گام مهمی را در استنداپ بردارد و کم کم ارد این حرفه شود و پایش به صدا و سیما باز شود در نهایت او توانست با برنامه شباهنگی یک برنامه تاک شو تولید کند و حالا به عنوان یک چهره محبوب تبدیل شود.

بیوگرافی حامد آهنگی کمدین و همسرش

این کمدین و بازیگر استندآپ ایرانی در ۱۷ تیر ۱۳۵۸ در بندر انزلی به دنیا آمده است.

سوابق و شروع فعالیت حامد آهنگی

حامد آهنگی بازیگر کمدی شروع فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۲ و از نوجوانی استارت زده و از کمدین های قدیمی می باشد که کارش را بطور جدی از جنگ های شبانه و نمایش کمدی شروع کرده است و با شبکه استانی باران نیز مدتی همکاری کرده و شهرتش فقط به خاطر اجرای استندآپ در برنامه خندوانه محدود نمی شود و او از چند سال قبل فعالیتش را در زمینه طنز و کمدی آغاز کرده است. 

حامد آهنگی

هرگاه او به عنوان کمدین دعوت می‌شد استقبال بسیار زیادی از او به عمل می‌آمد که چهره او به یک چهره ملی تبدیل شد

کلیپ هایش در سراسر کشور پخش می شد

مردم ایران که علاقه بسیار زیادی به طنز دارند باعث شد که کارهای حامد آهنگی بسیار زود در دل مردم بنشیند و در سراسر کشورمان به یک محبوبیت بالایی دست یابد.

اجرا و همکاری در نمایش ها و گروه تاتر در بندر انزلی با موفقیت همراه بوده و او توانست جوایزی را در تاتر دانش آموزی در سن نوجوانی کسب کند.

از آثار شاخص کمدین خندوانه می توان به جنگنامه غلامان ،شب هزار و یکم، نمایش های بانوآئویی و کلاه و هابیل و قابیل، مرگ یزگرد و مدرسه پیرمرد ها و اجرای استندآپ های جالب در کیش و در مراسم و جشن ها و جنگ کوروش در پردیس کوروش… اشاره کرد.میثم درویشان پور

وی همچنین مدتی در آموزشگاه‌ های بازیگری در رشت به تدریس پرداخته است.

این بازیگر کمدی از سال ۱۳۹۵ در برنامه خندوانه شرکت کرده و تاکنون اجراهایی در این برنامه داشته که بیشتر این استندآپ ها با استقبال مواجه شده است.

در بیوگرافی حامد آهنگی میخوانیم که متاهل است و در سال ۱۳۸۰ با با صفورا آغاسی ازدواج کرده که حاصل این ازدواج پسری به نام آراد می باشد.

حامد آهنگی

همسرش نیز یکی از هنرپیشه های تئاتر استان گیلان به شمار می آید

نحوه آشنایی آنها به این گونه بود که در یکی از نمایش هایی که با یکدیگر همکار بودند آشنا می‌شوند و آشنایی آنها به ازدواج ختم می گردد

او استعداد بسیار بالایی در طنز و کمدی دارد. وقتی که به مدرسه می‌رفت همیشه به عنوان یکی از کمدین ها در مراسم های جشن حضور پیدا می‌کرد و برای همکلاسی هایش در مدرسه کارهای کمدی انجام می‌داد

این اتفاق باعث شد که از طرف دوستانش تشویق شود تا این کار را ادامه بدهد در نهایت در سال ۱۳۷۲ کار خود را به صورت جدی با عنوان کمدین شروع کرد.

تسلط بر بازیگری و کارهای کمدی باعث شد که حتی یک آموزشگاه بازیگری تاسیس کند.

حامد آهنگی

در شهرستان رشت و با کمک استاد فرهاد پاک سرشت در این آموزشگاه به تدریس می پرداخت.

کلاس‌های او همیشه دانش آموزان زیادی داشتند چرا که یکی از افرادی بود که در شهر رشت به محبوبیت بالایی رسیده بود

در اواخر دهه ۸۰ شبکه جهانی جام جم یک برنامه ای را در شیراز برگزار کرد به نام برترین ها که از حامد آهنگی به عنوان کمدین دعوت به عمل آورد

در آنجا با توانایی های بسیار بالایی که داشت موفق شد بسیاری از مردم را خوشحال به خانه بفرستد

این سبب شد که یکی از خواننده های پاپ کشورمان به نام حمید خندان از او برای کنسرت هایش استفاده کند

کنسرت های خنده و نمایش های طنز

کم‌کم کنسرت های خنده حامد آهنگی رنگ و بوی مستقلی به خود گرفت و در سر تا سر کشورمان در شهر های مختلف رت های خنده برگزار می‌کرد که بلیط های او به سرعت به فروش می‌رسید

کنسرت های خنده آنقدر فشرده بود که از ابتدای کارش تاکنون بیش از دو هزار کنسرت خنده فقط در جزیره کیش داشته است

در حال حاضر حامد آهنگی با یک گروه کمدی که توسط شرکت شانتیک راه اندازی شده است همکاری دارد که در این گروه بسیاری از سلبریتی ها و کمدین های طنز در آن حضور دارند و با یکدیگر همکاری می‌کنند

حامد آهنگی در سال ۱۳۹۵ و اواسط زمستان توسط رامبد جوان به برنامه خندوانه دعوت شد و به عنوان یکی از کمدین های پایه ثابت برنامه خندوانه لقب گرفت که استند آپ های متعددی را اجرا کرد و باز هم جایگاه خود را در بین مردم تصویب نمود و به محبوبیت خود افزود

دکترای افتخاری

دانشگاه علوم و فنون دکترای افتخاری بازیگری را به من بعد از یک دوره حدودا یک ساله داد. البته من سعی می کنم در این مورد صحبتی نکنم و حتی از مجری برنامه ام خواستم در این مورد حرفی نزند و مرا به نام دکتر صدا نکند!

قبل از من هم سالار عقیلی و استاد ایرج از همین دانشگاه مدرک دکترای افتخاری دارند

با جنبه و صبور

من خدا را شکر دو تا چیز و خدا بهم خیلی داده. یکی جنبه و دیگری صبر!

من خیلی صبورم. همیشه هم دوستام بهم میگن. حتی وقتی کسی ظلم کنه یا حتی پولم و نده بسیار صبر می کنم که هم خوبه هم ضرر داره.

جنبه هم خیلی مهمه 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حامد آهنگی بازی در سریال لژیونر بوده است. حامد آهنگی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1395 در 37 سالگی در سریال لژیونر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مسعود آب‌پرور همکاری داشته است. حامد آهنگی توانست با بازی در سریال لژیونر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمدرضا شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری و اشپیتیم آرفی بر تجارب او افزود.

ساخت برنامه شب آهنگی

برنامه شباهنگی یکی از برنامه های شاد و مفرح شبکه نمایش خانگی بوده که با هنرنمایی حامد آهنگی همراه است.

این کمدین کشورمان با ساخت شب آهنگی توانست گام مهمی را در دست اجرا بردارد.

در واقع برنامه شباهنگی سکوی پرتابی برای حامد آهنگی به سوی محبوبیت و شهرت بود تا پیش از این  او را صرفاً به عنوان استندآپ کمدین می شناختند اما با برنامه شباهنگی نشان داد که در زمینه اجرا یکی از صاحب سبک های کشورمان است.

شباهنگی به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت حضور سلبریتی های محبوب در این برنامه و گپ و گفت های حامد آهنگی و شوخی هایی که انجام می شد سبب شد که در بین مردم جایگاه مهمی به دست آورد.

فصل اول شباهنگی در دو فصل تولید شد و استقبال زیاد از آن باعث گردید که حامد آهنگی تصمیم بگیرد که فصل دوم آن را هم تولید کند.

حامد آهنگی سالهاست که در اثر فعالیت دارد اما با توجه به اینکه تریبون در اختیارش نبود دیده نمی شد در یک سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است علاوه بر اجرای کار بازیگری را هم انجام می دهد در واقع برنامه خندوانه باعث شد که حامد آهنگی نیز دیده شود رامبد جوان که رابطه خوبی با حامد آهنگی دارد او را در قسمت‌های مختلفی از برنامه خندوانه دعوت می کرد و همین باعث شد و در بین مردم شناخته شود.

حامد آهنگی در سن 24 سالگی تئاتری در شهر انزلی اجرا کرد که در کنار صفورا آغاسی(هنرپیشه استان گیلان که در حال حاضر در رشته کارگردانی تحصیل میکند) ایفای نقش کرد و در همان زمان به ایشان علاقه مند شد اما به دلیل اینکه شغل وی چندان مشخص نبود پدر و مادر صفورا با ازدواج این دو مخالفت کردند و پس از 4 سال تلاش پی در پی حامد آهنگی و موفقیت در زمینه کاری خود توانست با صفورا آغاسی ازدواج کند و هم اکنون ثمره ازدواج این دو عاشق، پسری به نام آراد می باشد.

اگر اطلاعات و یا تصاویری در این صفحه به اشتباه درج شده است در قسمت دیدگاه (پایین صفحه) اعلام کنید تا اصلاح و یا حذف شود یا اینجا کلیک کنید و به مدیر سایت پیام بدهید

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.