کد خبر : 19495 / /
/

با توجه به افزایش تیراژ تولید محصولات گروه سایپا و جمع آوری خودرو‌های ناقص و کاهش شدید تعهدات گروه سایپا، از ۲۵ تیرماه ثبت نام متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو، بدون قرعه کشی انجام می‌شود.

با موافقت وزارت صمت با خارج کردن تمامی خودرو‌های گروه سایپا از طرح قرعه کشی، فروش فوق العاده و پیش فروش خودروی شاهین از امروز بدون قرعه کشی آغاز شد.

 با توجه به افزایش تیراژ تولید محصولات گروه سایپا و جمع آوری خودرو‌های ناقص و کاهش شدید تعهدات گروه سایپا، از ۲۵ تیرماه ثبت نام متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو، بدون قرعه کشی انجام می‌شود.

به نقل از همشهری آنلاین، سایپا نیز در جشنواره فروش محصولات خود به مناسبت عید سعید غدیرخم که از ۲۵ تیر آغاز شده‌است. طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش خودروی شاهین را بدون برگزاری فرایند قرعه کشی تا تکمیل ظرفیت عرضه می‌کند.

در این طرح فروش، متقاضیانی که طی ۴۸ ماه گذشته از شرکت های خودروساز خودرو خریداری کردند یا پلاک فعال انتظامی دارند می‌توانند با مراجعه با سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس http://sale.iranecar.com و انتخاب گزینه ( طرح های خارج از قرعه کشی) خودروی شاهین را ثبت نام کنند.

در طرح فروش فوق العاده خودروی شاهین مبلغ ۳۴۴ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.

در طرح پیش فروش خودروی شاهین هم متقاضیان خرید این خودرو باید ۱۷۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان پیش پرداخت و هفته چهارم آبان ۱۴۰۱ محصول را دریافت کنند.

فروش محصولات سایپا بدون قرعه کشی

غلامرضا دفتری، مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در این باره گفت: وزارت صمت با خارج کردن تمامی خودرو‌های این گروه خودروساز از طرح قرعه کشی موافقت کرده. لذا از ۲۵ تیر ثبت نام متقاضیان در سامانه یکپارچه فروش خودرو، بدون قرعه کشی انجام می‌شود. برای نمایشگاه‌های بعدی جهت عرضه خودرو در آن به منظور ایجاد شرایط فروش برنامه ریزی خواهیم داشت.

مشاور مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا می‌گوید: شاهین خودرو استراتژیک گروه سایپا است. برنامه‌های ویژه‌ای برای ارائه خدمات پس از فروش این خودرو در نظر قرار گرفته‌شده‌است.

او گفت: با توجه به افزایش تولید هر محصول و احساس نیازی که ایجاد می‌شود تعداد نمایندگی‌های تخصصی آن افزایش داده می‌شود و برای خودرو شاهین که برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه در برنامه امسال وجود دارد. هم خدمات ویژه‌ای جهت آموزش تخصصی تعمیرکاران نمایندگی‌ها و تامین قطعات و عرضه به بازار از طریق شبکه نمایندگی‌ها و عاملین فروش قطعات گروه خودروسازی سایپا در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.